مشکل فاضلاب در شهر اهواز بسیار جدی است

مشكل فاضلاب در شهر اهواز بسيار جدي است

غلامرضا سبزعلی عنوان کرد: مسئله فاضلاب در شهر اهواز به یک معضل بسیار بزرگ برای شهروندان تبدیل شده و متاسفانه با گذشت زمان فعالیت به خصوصی در این زمینه صورت نمی گیرد.
وی افزود: اعضای شورای شهر اهواز توجه وی‍‍ژه ای به این مسئله دارند و در صحن علنی شورا بارها این مسئله را مطرح کردند و حتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر اهواز نیز رایزنی های صورت داده اند.
سبزعلی با بیان اینکه عمده مراجعه شهروندان به شورای شهر به دلیل وجود مشکلات فاضلاب و کمبود آب در مناطق مختلف است، گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز، کمبود اعتبارات را دلیل عدم رسیدگی به این معضل بیان می کند اما به دلیل اینکه معضل فاضلاب مشکلات فراوانی را برای شهروندان اهوازی ایجاد می کند، این حرف قابل قبول نیست و باید فورا به این مسئله رسیدگی شود.
عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: سازمان آبفا باید مناطق چندگانه شهر اهواز را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت در هر منطقه ای که مشکلات بیشتری ایجاد شده، فعالیت های خود را در راستای حل این معضل آغاز کند.
وی اظهار کرد: برای حل معضل فاضلاب در برخی مناطق شهر اهواز مانند ملاشیه و کوی علوی که وضعیتی بسیار ناراحت کننده و اسفبار دارند، نیازی به بودجه ملی نیست و با اعتبارات استانی و با حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون می توان مشکلات فراوانی را حل کرد.
سبزعلی اظهار کرد: سیسیتم فاضلاب شهر اهواز بسیار قدیمی و پوسیده است و مشکلات به وجود آمده به همین دلیل است که البته این نکته نیز قابل ذکر است که در بعضی مناطق می توان با اقداماتی کم هزینه مشکل را حل کرد

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین