عضو کمیسیون آموزش مجلس : استفاده اجباری از “سامانه شاد” خلاف عدالت آموزشی است

عضو کمیسیون آموزش مجلس : استفاده اجباری از

عضو کمیسیون آموزش مجلس، اجبار در استفاده از نرم افزار شاد در صورتی که زیرساخت‌ها و زمینه‎های آن فراهم نیست را خلاف عدالت و غیرکارشناسی خواند.
سید محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اجباری شدن استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، اظهار کرد: این اقدام بدون اخذ نظر کارشناسان در بررسی جوانب موضوع عملیاتی شده و بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکل و نگرانی کرده است.
* گروهی از اجباری شدن نصب اپلیکشن شاد سود و منفعت می‌برند
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گروهی در اجباری شدن نصب اپلیکیشن شاد سود و منفعت می‌برند، افزود: نمی‌توان برخی خانواده‌ها که حتی محتاج به تهیه نان شب هستند را مجبور به خرید گوشی هوشمند کرد که شرمنده فرزندان خود شوند. وی با اشاره به اینکه حتی در برخی مناطق محروم آنتن دهی اینترنت وجود ندارد، ادامه داد: حتی در صورت آنتن دهی اینترنت هزینه ترافیک اینترنت معلمان و خانواده‌ها را چه کسی پرداخت خواهد کرد.
* اپلیکیشن شاد با استقبال خانواده‌ها مواجه نشده است
ابطحی با بیان اینکه نرم افزار شاد به هیچ عنوان مورد استقبال دانش آموزان قرار نگرفته است، گفت: به طور مثال در یک کلاس ۳۰ نفره فقط هشت یا ۹ دانش آموز آنلاین می‌شوند که با این روش به هیچ عنوان نمی‌توان به این نرم افزار امیدوار بود.
عضو کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: طرح استفاده اجباری دانش آموزان و معلمان از نرم افزار شاد از هر منظری ناعادلانه و غیر کاشناسی است و وزارت آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع تجدید نظر کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین