استاندار خوزستان : بروز بیماری‌ ” التور” پذیرفتنی نیست

استاندار خوزستان :  بروز بیماری‌

استاندار خوزستان گفت: بروز بیماری‌هایی از جمله التور در زمان اپیدمی ویروس کرونا در خوزستان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست چون کار ما را سخت‌تر می‌کند.
غلامرضا شریعتی در شورای سلامت خوزستان در محل سرسرای اداری استانداری بیان کرد: امسال با توجه به اینکه با بیماری کرونا روبه رو هستیم در صورت بروز بحرانی دیگر در بخش سلامت با شرایط سخت و مشکلات جدی روبه رو می‌شویم.
وی افزود: به همین دلیل دستگاه‌های متولی که وظیفه نظارت و پایش دارند باید حساسیت بیشتری داشته باشند و به شکل تهاجمی تر با این موضوعات روبه رو شوند.
شریعتی ادامه داد: اداره کل اموراجتماعی و امورشهری استانداری به فرمانداران و شهرداری ها، و اداره کل امور روستایی استانداری به روستاها و بخشداری‌ها برای لایروبی و آهک پاشی جوهای روباز با سرعت و جدیت اقدام، و اقدامات نظارتی را انجام و تیمهایی را برای بازدید از این مناطق تشکیل دهند.
استاندار خوزستان گفت: مدیران بهداشت و درمان نیز باید گزارشی از شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف، برای بررسی عملکرد مثبت و نقاط ضعف در شهرها و روستاها تهیه کنند تا مشکلات را اصلاح کنیم.
وی در خصوص وضعیت آب و فاضلاب نیز بیان کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز باید شاخص کلر را به صورت مداوم رصد کند.
شریعتی در خصوص طرح آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز نیز گفت: برای تامین ۲۴ ساعته آب آشامیدنی غیزانیه حدود ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که تا ۴۵ روز آینده به بهرهبرداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: باید معاونت اقتصادی استانداری با شهرداری اهواز هماهنگی لازم را برای طرح شهرک سلامت اهواز داشته باشد تا این طرح بدون موازی کاری پیش رود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین