مجتبی یوسفی : مطالبه نمایندگان از دولت‌ها درست نبوده است

نماینده‌ی منتخب مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: در خصوص موضوع ادغام سازی شرکت آب و فاضلاب اهواز با سایر شرکت های آبفای استان باید بحث ها کارشناسی شده دنبال شود و عجله ای در این کار صورت نگیرد.
مجتبی یوسفی در خصوص ادغام سازی شرکت آبفای اهواز با دیگر شرکت های آبفای استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه هنوز نمایندگان دوره ی دهم مسئولیت دارند و عملا نمایندگان مجلس یازدهم شروع به کار نکرده اند خیلی در جریان جزییات این موضوع نیستم اما ما هم این نکات را شنیده ایم و بنده پیگیری هایی هم در این رابطه انجام داده ام که بحث ها را کارشناسی شده انجام دهند.
وی افزود: به جهت تکلیفی که مردم بر عهده ی نمایندگان خود می گذارند عنوان کرده ایم عجله ای در این کار نشود.
نماینده ی منتخب مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور به یکباره اعلام شد شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با هم ادغام شود اما آیا زیرساخت های اجرایی کردن این امر فراهم شده است یا خیر؟
یوسفی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه مأمن و مأوای مردم مظلوم استان خوزستان هستند، خاطرنشان کرد: ایشان شخصا به موضوع مشکل فاضلاب ورود کردند و از صندوق توسعه ملی اعتباری برای فاضلاب اهواز تخصیص دادند.
وی اذعان کرد: از حدود ۲۰ سال پیش که دولت های مختلف آمدند و رفتند همگی یک خروجی داشتند و آن هم عدم اجرای این طرح آب و فاضلاب اهواز بود که نشان می دهد مطالبه ی نماینده ها از دولت ها هم درست نبوده است.
نماینده ی منتخب مردم در حوزه انتخابیه اهواز بیان کرد: از آن جایی که بنده چندین سال مدیراجرایی بودم می دانم که وقتی قرار است یک ساختار از بین برود و ساختار جدیدی ایجاد شود باید قبل از آن مقدمات کار فراهم و برای آن برنامه ریزی شود، آن هم ۲ ساختار نامشترک مانند آبفای شهری و روستایی که کاملا در نوع کارکرد، خدمات دهی و نیازهایی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند.
یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر نمی توانم در این رابطه نظری دهم اما توصیه ما این است که در این خصوص در فضای کارشناسی شده حرکت کنیم و براساس آن تصمیم گیری شود تا در نهایت خروجی آن به نفع مردم باشد زیرا شأن و شخصیت مردم ما این نیست که در تمام ایام سال یا با یک بارندگی درگیر مشکل فاضلاب شوند.
وی اضافه کرد: امیدوارم که بتوانم بخشی از مشکلات مردم را پیگیری کنم و باتوجه به حقوق نظارتی نمایندگان پا به پای مسئولین حرکت کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین