دبیرستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان : تذکر لسانی جلوی بسیاری از فسادها را می‌گیرد

دبیرستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان : تذکر لسانی جلوی بسیاری از فسادها را مي‌گيرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان موفقیت و تاثیرگذاری فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر را در گرو همگانی و مردمی کردن آن دانست و افزود: بدون ورود مردم به صحنه امر به معروف و نهی از منکر تاثیر خود را در جامعه نخواهد گذاشت.
بهمن شهریاری در آستانه حلول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر در نشست خبری اظهار داشت: مردم در هرکاری ورود کنند ضریب موفقیت در آن کار بالا می‌رود و در صورتی بی تفاوتی حاکم باشد فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر به اهداف بلند خود نخواهد رسید.
وی به اهمیت فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر و نقش راهبردی این فریضه در مهار منکرات و اشاعه معروف ها در جامعه اشاره کرد و افزود: پایه و اساس نهضت امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است و برای احیا سنت نبوی همه داشته های خود را در طبق اخلاص گذاشت تا جلوی انحراف ها در جامعه ای که ۵۰سال از رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) گذشته بود بگیرد و ظلم را ریشه کن کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان به نقش رسانه ها در تبیین فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه اشاره کرد وافزود: تحریف با تبیین کنار زده می شود و وسیله تبیین ، رسانه است.
شهریاری تصریح کرد:برنامه ها و طراحی های دشمن با رفتار انقلابی گری مردم و ورود آنان به صحنه خنثی می شود و چنانچه هوشمندی به خرج ندهیم طراحی دقیق دشمن به ثمر خواهد رسید.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان ، نهضت حسینی ، مطالبه گری و فرهنگ سازی را شعار هفته امر به معروف و نهی ازمنکر بیان کرد و افزود: فعال شدن تشکل های مردمی و نظارت همگانی انتظار این ستاد برای احیای فریضه امر به معروف و نی از منکر است.
شهریاری سلامت اداری ومبارزه با فساد اداری را از مطالبات مردم بیان کرد و افزود: همه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی دولتی و عمومی باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.
وی در ادامه به قانون مدون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و افزود:این ستاد خود را موظف می‌داند از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت قانونی کند و اجازه نمی‌دهد به آنان تعرض شود.
شهریاری گفت: همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و آموزش های لازم را به کارکنان خود بدهند.
وی برپایی کلاس ها و دوره های آموزشی مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از کارهای ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر بیان کرد و افزود:برای اینکه این فریضه به خوبی در جامعه رواج یابد آموزش‌ها باید جدی گرفته شود وبه یاد داشته باشیم با تذکر لسانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جلوی بسیاری از فسادها گرفته می‌شود.
نشست تخصصی با مسئولان قضایی استان ، دیدار با مسئولان بازرسی و تعزیرات حکومتی ، تجمع بزرگ مطالبه گران و توجیه شیوه های مطالبه گری ، راه اندازی تریبون آزاد و دیدار با اصحاب رسانه ، نشست با هنرمندان در عرضه های مختلف ، دیدار با خانواده های شهدای امر به معروف و نهی از منکر و شهدای سلامت ، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و نشست مشترک با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از برنامه های مهم ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان در این هفته است.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین