فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان : مردم به خدمت بی‌منت نیاز دارند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان : مردم به خدمت بی‌منت نیاز دارند

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن امروز در تلاش برای شکستن وحدت و یکدلی بین مردم و مسئولین است و رسانه‌های دشمن مرتباً به دنبال سوژه‌هایی هستند که بتوانند بین مردم و مسئولین نظام تفرقه افکنی کنند.
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دزفول اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع عاشورا و وجه حرکت امام حسین(ع) بحث امربه‌معروف و نهی از منکر است که امروز هم مشکلات و نارسایی‌های جامعه بدست همین فریضه حل خواهند شد.
شاهوارپور تصریح کرد: در طول ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی همواره با سختی‌ها و موانع زیادی مواجه بودیم اما باید دلیل این استقرار و مقاومت را شناخت چراکه کسب این آگاهی بسیار مهم و مؤثر است.وی بیان کرد: در طول دوره جنگ تحمیلی سختی و دشواری‌های فراوانی وارد شد که شهرستان دزفول هم به‌عنوان نماد مقاومت بیشتر از سایر مناطق مورد توجه نگاه غضب‌آلود صدام و دشمن قرار گرفت.
شاهوار پورگفت: تحمل سختی و تاب آوری مردم در دوران دفاع مقدس و امروز در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها بسیار مهم است که سرچشمه و پشتیبانی ایستادگی فرهنگ عاشورایی است.
وی اظهار کرد: ماندگاری و مقاومت جمهوری اسلامی مرهون و مدیون ایستادگی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که یکی از مولفه‌های اصلی این مقاومت هست.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود: دشمن امروز در تلاش برای شکستن وحدت و یکدلی بین مردم و مسئولین است و رسانه‌های دشمن مرتباً به دنبال سوژه‌هایی هستند که بتوانند بین مردم و مسئولین نظام تفرقه افکنی کنند چراکه می‌دانند وحدت موجب عدم موفقیت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
وی عنوان کرد: اطاعت از ولایت و رهبری قوام نظام جمهوری اسلامی است چراکه هدایت‌های امام خمینی(ره) از زمان شکل‌گیری، پیروزی و تداوم این نهضت بسیار مهم و تأثیرگذار بود.
شاهوارپور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با حوادث متعددی از قبیل مقابله با منافقین، جنگ و دیگر حادثه‌هایی مواجه شد که اگر برای هر نظامی با این کیفیت پیش می‌آمد حتماً شکست می‌خورد اما با محوریت ولایت فقیه در دوران امام راحل و امروز در دوران رهبری معظم انقلاب سربلند از بحران‌ها بیرون آمدیم.
شاهوارپور اذعان کرد: آمریکا امروز در مدیریت کرونا هم ناتوان شده و در بدترین حالت قرار گرفته در آمریکا سابقه‌ای وجود ندارد که به خاطر آن پیشنهاد تعویق انتخابات مطرح شود که این نشان از وقوع فاجعه‌ای کرونا در آمریکا است. وی ادامه داد: آمریکا که مدعی آنست که تکیه‌گاه اقتصادی جهان است امروز گرفتار با مشکلات اقتصادی شده به‌طوری‌که بیش از ۵۰ میلیون نفر در این کشور بیکار شده‌اند.وی ادامه داد: امروز مردم کشور ما به خدمت بی‌منت، جهادی و خدمتی که خنثی کننده جوسازی های دشمن است نیاز دارند.
حسن شاهوارپور گفت: مردم در حوزه معیشت، امروز مشکل دارند که بخش اعظم آن به موضوعات داخلی برمی‌گردد که باید تلاش کرد این مسائل را حل کرد.
وی بیان کرد: باید با خدمت صادقانه و حضور در بین مردم مردم‌داری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را به نمایش گذاریم و با تلاش روحیه امیدواری را در جامعه انتشار دهیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین