رئیس مجمع نمایندگان خوزستان : کشتارگاه‌های غیرمجاز سلامت مردم را تهدید می کنند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان : کشتارگاه‌های غيرمجاز  سلامت مردم را تهديد مي كنند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شواری اسلامی، کشتارهای سنتی و غیرمجاز دام و طیور را تهدیدی برای سلامت مردم عنوان کرد.
سید کریم حسینی به وضعیت کشتارهای غیرمجاز در سطح شهر اهواز اشاره کرد و گفت: نظر ما مخالفت با این مطلب است و از سازمان‌ها و نهادهایی که مجری نظارتی در این خصوص هستند، انتظار می‌رود که به این مسئله ورود کنند.
وی افزود: ایرادی که به این کار وجود دارد، بحث مسائل بهداشتی است که باید ارگان مجری که نسبت به این امر مسئولیت دارد، نسبت به این امر ورود و از این کار جلوگیری کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: متأسفانه این مسئله رو به گسترش بوده و اولین تهدیدی که وجود دارد، سلامتی مردم و بعد از آن نابسامانی در کارها عوارضی برای شهر و شهروندان است.
وی بیان کرد: در خصوص پیگیری‌ها، ما می‌توانیم از سازمان‌ها و ادارات مربوطه بخواهیم که رسیدگی لازم را انجام دهند؛ این مسائلی است که از سوی مردم و رسانه‌ها به گوش می‌رسند و مطالبه به حقی است که باید توسط مراجع مربوطه رسیدگی شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به کشتارگاه‌های سنتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: ساماندهی این امور باید مورد توجه قرار بگیرد و همزمان اگر فرصت‌های اشتغالی وجود داشته و قابل نظارت و پایش باشند، نباید در این اوضاع که فرصت اشتغال کم است، از فرصت‌هایی که می‌شود آنها را پایش و نظارت کرد، جلوگیری کنیم.
حسینی در پایان گفت: اگر واحدهایی وجود دارند که طبق موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین مجوزهای مربوطه بتوانند فعالیت داشته باشند، جلوگیری از آنها هم درست نیست و باید روی بهداشتی بودن و رعایت دستورالعمل‌ها تأکید شود و حتماً در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین