کارخانه فولاد شادگان سال آینده وارد مدار تولید می شود

کارخانه فولاد شادگان سال آینده وارد مدار تولید می شود

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه فولاد شادگان که می تواند بسیاری از معضلات شادگان را کاهش و یا ریشه کن کند سال آینده وارد مدار تولید می شود.
عبدالله تمیمی عصر دوشنبه در آیین افتتاح اسکله و راه اندازی بندر شادگان با بیان اینکه وجود نفت موجب خوشبختی استان خوزستان نشده است، عنوان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر مطرح کردن مباحث اقتصادی در خوزستان با مشکلات فراوانی مواجه شده است.
وی افزود: در بحث انتقال آب کارون به فلات مرکزی همه مسئولان و مردم استان دست به دست هم دادند و نتیجه این همدلی نیز به خوبی قابل مشاهده است.
تمیمی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم شادگان دو وظیفه مهم از جمله: عمران شهرستانی و حل معضل بیکاری را بر عهده خود می دانم، گفت: طرح احیای بندر شادگان در دولت گذشته مطرح شد. این طرح در ایجاد اشتغال در این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شادگان به عنوان بزرگترین تولید کننده خرمای کشور سالانه ۴۰ هزار تن خرمای خود را از طریق بندر عباس به خارج از کشور صادر می کند که با راه اندازی این بندر تحول عمده ای در زمینه صادرات خرما که تا ۱۰۰ هزارتن در سال قابل افزایش است صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: واردات مواد خام همچنین صاردات محصولات فولاد شادگان که اخیرا در مسیر راه اندازی از شتاب بسیار بالایی برخوردار شده است با آغاز به کار بندر شادگان بسیار تسهیل می شود و این مهم می تواند در کنار سایر تولیدات صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی عامل بسیار مهمی در رونق اقتصادی شهرستان باشد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوار هستیم در سال آینده شرکت فولاد شادگان نیز راه اندازی شود. در سایر استان های کشور راه اندازی شرکت های فولاد به بحثی امنیتی تبدیل شده اما خوشبختانه احداث شرکت فولاد شادگان در حال عملیاتی شدن است.
وی با انتقاد از قانون ارزش افزود عنوان کرد: درآمد هر شهر باید در همان منطقه هزینه شود اما متاسفانه شهرستانهایی مانند شادگان و دشت آزداگان درآمد زیادی ندارند به همین دلیل نمی توانند هزینه های خود را به راحتی پرداخت کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین