دفتر دپارتمان صلح و سازش در اهواز افتتاح شد

دفتر دپارتمان صلح و سازش در اهواز افتتاح شد

دفتر دپارتمان صلح و سازش کشور، در منطقه کم برخوردار ملاشیه واقع در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دفتر دپارتمان صلح و سازش کشور، غرب اهواز در منطقه کم برخوردار ملاشیه، در موسسه خیریه اکرام مهرعلی به منظور ترویج صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم افتتاح شد.

در این مراسم سید لطیف سیف السادات دبیر دفتر دپارتمان صلح و سازش، گزارشی از مناطق محروم و کم برخوردار ارائه کردند و خواستار همکاری همه دستگاههای اجرایی در این امر خداپسندانه شدند.

همچنین در ادامه این مراسم بهمن سهرابی فر، رئیس دپارتمان صلح و سازش کشور گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف دفتر صلح و سازش، از همه دبیران سطح استان و شهرستان خواستاریم که از سران عشایر، نخبگان و فرهیختگان خوزستان در جهت صلح و سازش دعوت کنند و گزارش عملکرد را به مقامات عالی رتبه نهاد ریاست جمهوری ارسال کنند تا کمبودهای مناطق پیگیری شود.

همچنین سرگرد چراغی، جانشین معاونت اجتماعی ناجا، آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند و اظهار داشت: در راستای امر صلح و سازش و پیشگیری از جرائم به همه کلانتری ها جهت مشارکت و مساعدت ابلاغیه صادر می شود.

در پایان نماینده مجمع سادات بنی هاشم در خوزستان با تاکید بر حضور سادات در برنامه های صلح و سازش، بیان کردند: عشایر غیور عرب ارادت خاص به سادات، روحانیت دارند و به قانون احترام می گذارند.

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین