رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز : شورای ششم می خواهد با مدیر غیر بومی یک ایده نو را در اهواز تجربه کند

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت : اگر از مدیران غیر بومی استفاده نکنیم، گردش نخبگانی را در کشور نخواهیم داشت.

سیاوش محمودی در گفت وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با اشاره به مشکل کم آبی در استان، اظهار داشت: کم آبی، مشکل استان خوزستان و اصفهان نیست و مشکل کشوری است و در آینده جهانی می شود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه انتقال آب به حوزه شهر و شهردار مرتبط نیست، افزود: شورای شهر ششم، شهردار اهواز را براساس معیارها و ملاک های گذاشته شده، از شهر اصفهان انتخاب کرد البته با توجه به اینکه نخبگان استانی داریم اما شورای ششم می خواهد با مدیر غیر بومی یک ایده نو را در اهواز تجربه کند.
محمودی با بیان اینکه اگر از مدیران غیر بومی استفاده نکنیم، گردش نخبگانی را در کشور نخواهیم داشت، گفت: هر مدیری که بخواهد کار خود را آغاز کند باید به صورت تیمی کار کند و تیمی برای خود داشته باشد و اینکه مدیری تیم کاری خود را با خود به سر کار آورد مسئله واضح و روشنی است.
وی با اعلام موافقت خود نسبت به تغییرات مدیران در شهرداری تصریح کرد: مدیران باید در حد نیاز و معقول تغییر یابند. شهردار مختار است که انتخاب کند و نباید فرصت ها را از وی سلب کنیم. اگر رسانه ها و دیگر مسئولان، شهردار را تحت فشار قرار دهند، ایشان در آینده می گوید “ایده هایی داشته اما اجازه و اختیار ندادید”.
رئیس شورای شهر اهواز در پایان عنوان کرد: به عنوان یک خوزستانی بنده مطالبه گر مسئله آب هستم و باید حق خوزستان ادا شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین