رئیس هیات بسکتبال خوزستان: هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد پول حیف و میل نمی‌کند / هیات را تحویل می‌دهم!

رئیس هیات بسکتبال خوزستان: هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد پول حیف و میل نمی‌کند / هیات را تحویل می‌دهم!

 رئیس هیات بسکتبال خوزستان با انتقاد شدید نسبت به عدم توجه به تیم لیگ برتری خانه بسکتبال، گفت: در استان خوزستان هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد خوزستان در ورزش پول حیف و میل نمی کند، در حالی که این پول، پول دولت است و تیم خانه بسکتبال خوزستان نیز حق دارد از پول دولت استفاده کند.

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو رسانه ای، درخصوص مشکلات تیم خانه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر اظهارداشت: مشکلات مالی همچنان پا بر جا است و هنوز کسی در استان پیگیر حل این مشکلات نبوده است. کل هزینه سال گذشته و امسال تیم خانه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر به اندازه چند سفر سایر  تیم‌های  لیگ برتری هم نبوده است.

وی ادامه داد: زمانی بسکتبال خوزستان در کشور سرآمد بود اما ندیدن‌های این رشته در استان باعث می‌شود که وضعیت تیم لیگ برتری استان به این صورت باشد. تیم خانه بسکتبال خوزستان را به هر سختی که بوده است در لیگ حفظ کرده ایم و اگر ما برویم این تیم هم نخواهد بود و این را قول می‌دهم.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان گفت: ورزش ما تماما با بودجه دولت اداره می‌شود و خانه بسکتبال خوزستان هم از این بودجه دولتی سهم دارد. در استان خوزستان هیچ کسی به اندازه باشگاه فولاد خوزستان در ورزش پول حیف و میل نمی کند. فولاد خوزستان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پول برای تیم فوتبال لیگ برتری خود هزینه می‌کند تا در نهایت وسط جدول باشد، در حالی که با نصف همین مبلغ هم می‌توان وسط جدول بود و می‌توان با مابقی این پول کل ورزش خوزستان را اداره کرد اما متاسفانه دیواری به دور خود کشیده‌اند، در حالی که این پول، پول دولت است و تیم خانه بسکتبال خوزستان نیز حق دارد از پول دولت استفاده کند.

وی افزود: آقای استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اگر نمی‌توانید به تیم خانه بسکتبال استان کمک کنید به ما بگویید. ان‌شاءاالله لیگ تمام شود تیم و هیات را با هم تحویل می‌دهم و می خواهم ببینم نفر بعدی چطور کار کند. بسیار خسته شده ام، آن هم به این دلیل که انگار نمی‌خواهند کار انجام شود و ما اشتباهی آمده‌ایم.

پیرعباسی خاطر نشان کرد: من از جیب خودم برای تیم هزینه کرده‌ام و همه هم این موضوع را می دانند و اسناد آن هم موجود است. بررسی کنند و ببیند خوابگاه، دفتر هیات و سالن آموزش هیات چگونه ساخته شده است؛ تمام این‌ها در یکسال و نیم حضور من در هیات ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین