ضعف نظارت بر پیمانکاران به ویژه در شهرداری‌ها /رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد

معاون دادستان اهواز گفت: رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد که با کوتاهی، نتوانسته اند جلوی رشد این مناطق را بگیرند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حسن مرادی در کارگروه رسیدگی به مشکلات مناطق «ملاشیه، گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار» اظهار داشت: تکمیل کمربند سبز اهواز پیگیری شده است و امیدواریم به زودی در این محور تکمیل و از بار ترافیکی منطقه کاسته شود اما احداث این کمربند، متضمن توقف حاشیه نشینی نیست و هنوز زمین‌های خالی میان این مناطق با کمربند مذکور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز حاشیه‌نشینی شود.

مرادی افزود: رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد که با کوتاهی و یا وسواس کاری نتوانسته اند جلوی رشد این مناطق را بگیرند.

معاون دادستان اهواز در امور پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: متأسفانه نظارت بر پیمانکاران به ویژه در شهرداری‌ها ضعیف است و چون نظارت دقیقی بر اجرای پروژه‌های عمرانی نمی‌شود، معمولاً نیمه کاره رها می‌شوند در حالی که مشابه همین پروژه در استان دیگری با بودجه برابر، به موقع تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان نیز در این کارگروه اظهار کرد: اولویت اول ما پیگیری اقدامات ضروری‌تر است و برای این مسائل و مشکلات، ابتدا باید اولویت بندی و زمان بندی‌هایی صورت گیرد که تا قبل از عید، شاهد تغییر محسوسی در مناطق «ملاشیه، گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار» باشیم.

وی ادامه داد: این منطقه جمعیت جوان و مستعدی دارد و از شهرداری و اداره ورزش و جوانان انتظار داریم تا با همکاری یکدیگر، پروژه‌های احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی این منطقه که ناتمام مانده است را تکمیل و به بهره برداری برسانند و در صورت نیاز مجموعه‌های جدید احداث کنند.

پورسلیمی گفت: امیدواریم با همکاری سایر شرکت‌های بزرگ استان به ویژه شرکت‌هایی که در مجاورت این منطقه قرار دارند، مشکلات به خوبی مرتفع شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین