یک جوان متخصص انقلابی، سکاندار جمعیت هلال احمر خوزستان شد

يك جوان متخصص انقلابي، سكاندار جمعیت هلال احمر خوزستان شد

وحید شعبانی با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب شد.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، پیرحسین کولیوند طی حکمی”مهندس وحید شعبانی” را به عنوان سرپرست  جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب نمود.

از سوابق مهندس وحید شعبانی میتوان به فرمانده حوزه بسیج دانشگاه شهید چمران، مسئول طرح های ولایت استانی و کشوری دانشگاه های استان و کشور، کارشناس و مشاور در حوزه اداره کل سیاسی استانداری خوزستان، معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر استان، معاون فرهنکی پیام نور استان، سرپرست هلال احمر اهواز، مسئول هلال احمر مسجدسلیمان، کارشناس در مرکز پژوهش های مجلس و معاون هماهنگ کننده ستاد گام دوم انقلاب کشور اشاره کرد.

متن این حکم به شرح ذیل می باشد:
«نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان منصوب می شوید. با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال احمر مبنی بر تلاش در راستای تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره گیری از پتانسیل های درون و برون سازمانی، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارایه خدمات تخصصی جمعیت در استان به‌ کار گیرید.

 

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین