آیت الله رئیسی به درخواست رسانه های خوزستان لبیک گفت؛ غافلگیری روز جمعه به سبک سید محرومان

آيت الله رئيسي به درخواست رسانه هاي خوزستان لبيك گفت؛  غافلگيري روز جمعه به سبك سيد محرومان

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از حادثه جانگداز و تلخ متروپل آبادان که منجر به کشته و زخمی شدند تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان گردید شاهد حضور متعدد مسئولان استانی و کشوری در آبادان بودیم.

حادثه متروپل حکایت از باند بازی و فساد گسترده در دستگاه‌های اجرایی و نظارتی آبادان دارد و همه مردم به ویژه رسانه ها خواستار رسیدگی ویژه و برخورد جدی با خاطیان و مقصرین این حادثه هستند.

علیرغم حضور چهره های سرشناس نظام از جمله وزرای دولت سیزدهم در آبادان اما رسانه های خوزستان به ویژه روزنامه نسیم خوزستان خواستار حضور شخص رئیس جمهور در میان مردم نجیب و ولایتمدار این شهر برای دیدن و شنیدن بی واسطه صدای مردم مظلوم آبادان بودند.

صبح امروز جمعه، ١٣ خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی وارد آبادان شد و از ساختمان متروپل بازدید و با خانواده های جانباختگان حادثه دیدار کرد.

آمدن شخص رئیس جمهور و لبیک گفتن به درخواست مردم و رسانه های خوزستان توسط آیت الله رئیسی؛ حاکی از مردمی بودن و نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان خوزستان و مردمان این سرزمین است.

امید می رود حضور آیت الله رئیسی در آبادان و درخواست های مکرر مردم برای مبارزه و برخورد بدون اغماض با عوامل فساد، عزم جدی ایشان را برای پاکسازی خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر از وجود مدیران فاسد و خیانکار بیش از پیش نماید.

به گزارش نسیم خوزستان، بیش از یک هفته است رسانه های معاند در تلاش هستند شهر آبادان را ناامن و ناراضی از نظام نشان دهند اما حضور آیت الله رئیسی در این شهرستان خط بطلانی بر نقشه های دشمنان نظام و انقلاب بود.

انتهای

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین