کعب عمیر: وزارت نفت حاضر به پرداخت عوارض آلایندگی شهرستان های شوش و کرخه نیست

کعب عمیر: وزارت نفت حاضر به پرداخت عوارض آلایندگی شهرستان های شوش و کرخه نیست

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت نفت حاضر نیست عوارض آلایندگی شهرستان های شوش و کرخه را پرداخت کند، گفت: محرومیت این ۲ شهرستان از این اعتبارات ظلم به مردم محروم شوش و کرخه است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمدکعب عمیر، با بیان اینکه با جدیت وصول حق آلایندگی شهرستان های کرخه و شوش از وزارت نفت در حال پیگیری است اظهار داشت:  با پیگیری مجمع نمایندگان خوزستان و موافقت رییس جمهور چهار هزار میلیارد ریال به عنوان عوارض آلایندگی شرکت های نفت و گاز به خوزستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بخشی از این اعتبار به شهرستان های شوش و کرخه اختصاص یافت گفت: قرار بود در تیرماه برای شهرداری ها و دهیاریهای شهرستان شوش ۷۰میلیارد ریال و ۴۰ میلیارد ریال نیز به شهرداری ها و دهیاریها شهرستان کرخه اختصاص یابد.

کعب عمیر در ادامه افزود: متاسفانه وزارت نفت شکایت کرده و حاضر نیست عوارض آلایندگی شهرستان های شوش و کرخه را پرداخت کند لذا پرداخت عوارض آلایندگی به این ۲ شهرستان متوقف شد اما به تعدادی از شهرستانهای خوزستان پرداخت شد.

نماینده مردم شوش و کرخه اظهار داشت: پیگیری برای وصول مطالبات شهرستان های شوش و کرخه از محل عوارض آلایندگی در حال انجام است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین