استاندار خوزستان: فرمانداران در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند

استاندار خوزستان: فرمانداران در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند؛ توجه به موضوع اشتغال و مسکن منجر به فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان در نشست با فرمانداران، با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی را برای ازدواج جوانان در نظر گرفته است؛ اظهار داشت: فرمانداران در جهت اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند؛ توجه به موضوع اشتغال و مسکن منجر به فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

خلیلیان عنوان داشت: فرمانداران حل مشکل واحد‌های تولیدی نیمه فعال و غیرفعال را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در استان افزود: بحث دانش بنیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ واحد‌های تولیدی باید به سمت استفاده از دانش بنیان شدن پیش بروند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تسهیلاتی که برای اشتغال خرد در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرند فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسکن در اولویت کاری فرمانداران باشد، تصریح کرد: موضوع مسکن می‌تواند موتور محرکه اقتصاد باشد. همچنین کارگروه اشتغال با الویت رسیدگی به مشکلات جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: نقاط قوت استان زرخیز خوزستان و فعالیت‌های مثبتی که صورت می‌گیرد انعکاس داده شود تا بتوانیم استان را به جایگاهی بیشتر از گذشته برسانیم و اجازه ندهیم تا تبلیغات منفی علیه خوزستان صورت گیرد.

وی در پایان گفت: ایجاد اشتغال، مسکن، فعالیت دستگاه‌ها و صنعت در شهرستان‌ها شاخص ارزیابی فرمانداران است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین