با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ؛  اقتدار، امنیت و هویت نسل‌های امروز و فردا را تضمین می کنیم‌

با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ؛   اقتدار، امنیت و هویت نسل‌های امروز و فردا را تضمین می کنیم‌

دشمنان سالهاست فتنه‌های خود را جهت دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و عدم حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز کردند زیرا از حضور حداکثری و پرشور مردم ایران واهمه دارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فردا ۲۲ بهمن ماه است، روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که حادثه مهم و حیرت انگیزی برای جهانیان بود. این حادثه بزرگ قرن، از یک سو معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و از سوی دیگر، یکی از استوارترین رژیم های وابسته را ریشه کن ساخت.

امروز بیش از پیش ضرورت دارد که با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دهیم که مردم هنوز پایبند نظام و انقلابشان هستند. در حقیقت راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد) است.

مردم با حضور پرشور انزجار و خشم خود را از دشمنان انقلاب و نظام به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهند که مردم ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

دشمنان سالهاست فتنه‌های خود را جهت دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و عدم حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز کردند زیرا از حضور حداکثری و پرشور مردم ایران واهمه دارند.

دشمنان قسم خورده ایران از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می‌ترسند چون حضور مردم نشان دهنده حمایت از نظام و رهبری است. نشان دهنده انسجام و وحدت ملی بین اقوام مختلف در کشور علیه دشمنان است.

با توجه به اینکه امروزه خدمات و امکانات در هر سطحی قابل قیاس با دوره قبل از انقلاب نیست و اکنون کشور ایران در اکثر زمینه‌ها به پیشرفت و خود کفایی رسیده است. همچنین در گذشته افراد سرسپرده مسئولیت کشور را عهده دار بودند اما اکنون به ویژه در دولت سیزدهم شاهد حضور مسئولان مردمی هستیم.

در هر مکانی کاستی‌هایی نیز وجود دارد. کشور عزیزمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست اما با وجود فشارهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… از سوی دشمن توانسته در برابر توطئه‌های دشمنان سربلند باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، می‌تواند الگویی برای سایر ملت‌های آزاده باشد. این حضور نشان می‌دهد که مردم ایران با وجود مشکلات از آرمان‌های خود دست نکشیده و برای آزادی و استقلال خود مبارزه می‌کنند. همچنین مردم ایران با حضور خود نشان می‌دهند فداکاری‌های شهدا را فراموش نخواهند کرد. لذا مطلبد فردا با حضور حدا‌کثری و هم‌افزایی، عزت، اقتدار، امنیت و هویت نسل‌های امروز و فردا را تضمین کنیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین