رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: پاسخگویی به شکایات مهمترین نیاز اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است

رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پاسخگویی به شکایات مهمترین نیاز این اداره است.
منصور آرزومند اظهار کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، اداره‌ای ویژه با کارکنانی ویژه‌تر برای نظارت، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات که دقت و بی‌طرفی در رسیدگی به شکایات از مهمترین نیازهای این واحد است.
وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت افزود: اجرای این طرح انقلابی بزرگ در ارائه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به افراد جامعه به‌ویژه بیماران نیازمند است.
رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اهواز، داشتن یک برنامه مطالعه شده و جامع با منابع مشخص و نیروی انسانی توانمند، را در تحقق اهداف این طرح ضروری دانست و افزود: خدا را شاکریم که توانستیم در این طرح عظیم و ماندگار سهم ناچیزی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.
آرزومند تاکید کرد: بدون داشتن برنامه جامع و هدف نمی‌توان به موفقیت رسید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد نظم و انضباط شناخت نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت، خود ارزیابی، شناخت نقاط بحران و جلوگیری از آن، بارش افکار خوب، نگاه سازنده به آینده، نظارت بر همه امور، حفظ کرامات انسانی، پیگیری مطالبات به حق مراجعان درون و برون دانشگاه، ارتقای کیفیت سلامت مردم، طرح تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع و شفاف و عادلانه، ارائه با کیفیت خدمات به مراجعان و بیماران نیازمند و رضایت ارباب رجوع از جمله موضوعات مهمی هستند که می‌توان با داشتن یک برنامه سنجیده و قابل اجرا، آنها را هدف گرفت.
آرزومند افزود: ما به عنوان یک خانواده، با همدلی و همزبانی و حفظ روحیه و انسجام طبق برنامه استراتژیک که مورد تأیید و تأکید ریاست دانشگاه است به اهداف عالی نظام سلامت دست یابیم.
رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بر حفظ روحیه وحدت و همدلی برای اجرا و تحقق برنامه استراتژیک دانشگاه و دستیابی به اهداف به منظور عدالت در ارائه با کیفیت تمام خدمات در ویترین دانشگاه با عنوان «خدمت بی‌منت» و رساندن دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بالاترین جایگاه علمی و خدمت رسانی تأکید کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین