سیستم الکترونیکی کارت شهروندی در دزفول راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول طی آیینی که در مورخ ۹ خرداد ۹۴ در سالن آمفی تئاتر سازمان عمران شهرداری دزفول برگزار شد، سیستم الکترونیکی کارت شهروندی راه اندازی شد.
در این آیین که با حضور مسئولین شهری همراه بود، ابتدا مهندس کرمی نژاد ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار داشت: شهرداری دزفول با همکاری بانک انصار نسبت به راه اندازی سیستم کارت شهروندی اقدام نموده است که در اولین فاز آن، بر اساس توافقنامه ای که فی ما بین شهرداری و بانک انصار منعقد گردیده است، ابتدا این سیستم روی اتوبوس ها نصب و راه اندازی شده است و سپس تاکسی ها و مکانهایی که مورد نیاز می باشد از جمله پارکینگ ها و فروشگاه ها و همچنین سایر خدمات شهرداری زیر پوشش این سامانه قرار خواهد گرفت.
شهردار دزفول هدف از راه اندازی این سامانه را ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و صرفه جویی درهزینه های اضافی مطرح کرد و افزود مردم دزفول لایق بهترین ها هستند و تمام تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات در شان این عزیزان می باشد.
مهندس کرمی نژاد خاطر نشان کرد شهرداری دزفول دارای ۸۲ دستگاه اتوبوس ویژه حمل و نقل درون شهری می باشد که ۵۸ عدد آن مربوط به بخش خصوصی و ۲۴ دستگاه دیگر زیر نظر بخش دولتی در حال فعالیت می باشند که از مجموع ۸۲ دستگاه، تا کنون ۷۲ دستگاه را توانسته ایم به سامانه الکترونیکی کارت شهروندی مجهز نماییم.
شهردار دزفول گفت : ۱۰ ایستگاه برای خرید و شارژ کارت شهروندی در دزفول در نظر گرفته شده است که پنج ایستگاه آن آماده و پنج ایستگاه دیگر نیز بزودی راه اندازی می شوند
شهردار دزفول در ادامه سخنان خود گفت: شهرداری دزفول در حال تهیه وامی جهت نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی می باشد تا توسط آن مشکل خرابی برخی کولرهای اتوبوس ها و همچنین تجهیزات آنها را حل کنیم.
در پایان این آیین بعد از انجام اولین تراکنش مالی با حضور نماینده ی مردم در مجلس و اعضای شورای شهر دزفول، شهردار دزفول در جمع رانندگان اتوبوس حضور پیدا کرد و ضمن استماع مشکلات رانندگان ، موارد آنها را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد تا به تمام مشکلات آنها در اولین فرصت رسیدگی نماید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین