وکیا: سه پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد اروپایی دارم

وكیا: سه پیشنهاد داخلی و یك پیشنهاد اروپایی دارم

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم، گفت: پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی و خارجی دارم که تصمیم​گیری در خصوص آن‌ها به باشگاه فولاد بستگی دارد.
یوسف وکیا اظهار کرد: همچنان وضعیت باشگاه روشن نیست و اصلا معلوم نیست مدیرعامل باشگاه چه کسی است. با این حال، من پیشنهاداتی از چند تیم دارم که تصمیم​گیری در خصوص آن‌ها به باشگاه فولاد بستگی دارد.
وکیا عنوان کرد: قرارداد من با باشگاه فولاد برای سه فصل بود که یک فصل آن گذشت و دو فصل از آن باقی مانده است.
وی ادامه داد: سه پیشنهاد از تیم​های داخلی و یک پیشنهاد از اروپا دارم ولی چون هنوز چیزی مشخص نیست نمی​توانم اسمی از آن‌ها ببرم. در ابتدا باید وضعیت باشگاه فولاد مشخص شود و اگر اوضاع باشگاه خوب باشد، اولویت اصلی من ادامه حضور در فولاد است.
مدافع جوان تیم فولادخوزستان در خصوص دراگان اسکوچیچ نیز گفت: بعد از آقای جلالی، اسکوچیچ تنها مربی‌ای بوده که به جوان​ها خیلی اعتقاد داشته است. این را فقط من نمی​گویم بلکه کل باشگاه فولاد به این مساله اعتقاد دارند. اسکوچیچ را تمام مردم خوزستان دوست دارند. ظاهرا باشگاه هم قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کرده است؛ با وجود این در این چند روزه شنیده​ام که می​گویند هنوز قراردادش را در هیات فوتبال استان ثبت نکرده است و ممکن است جدا شود.
وی افزود: ماندن آقای اسکوچیچ به نفع فوتبال خوزستان است. شما ببینید ما فصل گذشته هیچ چیز نداشتیم، تمام بازیکنان ما از تیم رفته بودند. در کل ۱۷، ۱۸ بازیکن از مجموعه ما جدا شده بودند ولی آقای اسکوچیچ با دست خالی و از هیچ، یک تیم ساخت؛ بنابراین تمدید قرارداد با وی به نفع کل فوتبال خوزستان است. امیدوارم در وهله اول مشکلات باشگاه حل شود و بعد هم آقای اسکوچیچ به صورت قطعی در تیم ماندگار شود.
وکیا درخصوص حواشی‌ای که از فصل گذشته گریبان‌گیر باشگاه و تیم فولاد شده است، بیان کرد: ما خودمان هم نگران هستیم. بخشی از این حواشی به مسایل مالی باشگاه برمی​گردد و واقعا نمی‌دانم باشگاه در این راستا می‌خواهد چه اقدامی انجام دهد. در فصلی که گذشت ما هفت هشت بازیکن ۲۰ میلیون تومانی در تیم داشتیم و قرارداد خود من نیز کمتر از بازیکن​های فیکس تیم بود؛ قرارداد مالی من با باشگاه فولاد ۶۰ میلیون تومان بود.
وی اضافه کرد: حقیقت این است که در حال حاضر خود ما بازیکنان هم نمی​دانیم درون باشگاه چه خبر است و در آن چه می​گذرد. کسی هم به ما چیزی نمی​گوید و ما خودمان هم ماندیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد.
این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: زمان نقل و انتقالات چند روزی است که آغاز شده و مطمئنا تیم​های دیگر در حال انجام نقل و انتقالات هستند ولی در تیم ما هنوز مشخص نیست که سرمربی‌مان می​ماند، یا خیر و آیا لیستی می​خواهد بدهد یا خیر. در کل هنوز هیچ چیز مشخص نیست و این به ضرر تیم است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین