طاهری: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز معرفی می‌شود

 طاهری: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان امروز معرفی می‌شود

مسئول کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان گفت: مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان امروز معرفی می شود.
ساسان طاهری پیش از ظهر چهارشنبه به عنوان نماینده باشگاه فولاد خوزستان در جمع هواداران این باشگاه که روبروی مجتمع شرکت فولاد خوزستان حضور یافته بودند، اظهار کرد: در حال حاضر حکم مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان و همچنین حکم های اعضای هیئت مدیره این باشگاه صادر شده و برای اعلام به عموم آماده است که در نهایت تا امروز عصر این افراد معرفی شده و اسامی آنها به اطلاع عموم می رسد.
وی به شرایط مربیگری و بازیکنان تیم فولاد نیز اشاره کرد و افزود: تیم فولاد خوزستان برای مدت دو سال با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی قرارداد بسته است که در آینده ای نزدیک گزینه های مورد نظر این مربی برای بازی در این تیم قرارداد خود را با تیم خواهند بست.
مسئول کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد در نظر دارد تا با نیرویی مضاعف فصل جدید مسابقات را شروع کند و امیدواریم تغییر مدیریت این تیم هم بتواند گامی در راستای بهبود شرایط بوده و به موفقیت این تیم کمک کند.
طاهری در خصوص دلیل تغییر کادر مدیریت فولاد خوزستان توضیح داد: جدایی و تغییر به وجود آمده در هیئت مدیره این تیم به هیچ وجه با مسائل مالی ارتباط نداشته و این موارد جز شایعات مطرح شده از سوی برخی سایتها و روزنامه ها نیست. تغییر مدیریت تیم فقط در راستای بهبود شزایط تیم برای حضوری موفق در مسابقات صورت گرفته است.
گروهی از هواداران تیم فولاد با حضور در محل برگزاری مجمع عمومی شرکت فولاد خوزستان خواستار گفتگو و پیگیری رفع مشکلات تیم با مالکان سهام عمده شرکت فولاد خوزستان شدند که ساسان طاهری به نمایندگی از دیگر اعضا، به سوالات آنان پاسخ داد.
از علیرضا اژدری مدیرعامل باشگاه فولادنوین اهواز و حسن رضایی قائم مقام سابق باشگاه فولاد خوزستان به عنوان دو گزینه جدی تصدی سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان یاد می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین