جان کری تصویری از خودش در بیمارستان را توییت کرد

  جان کری تصویری از خودش در بیمارستان را توییت کرد

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، جان کری پس از عمل جراحی که بر روی شکستگی پای راستش در یکی از بیمارستان‌های بوستون صورت گرفت، در حال حاضر حالش خوب است و تحت فیزیوتراپی قرار دارد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود.
جف راتکه، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: جان کری، وزیر امور خارجه این کشور کاملا حالش خوب است و به صورت تلفنی از بیمارستان ماساچوست کارهای خود را انجام می‌دهد.
در کنفرانس خبری روزانه‌ راتکه پرسیده شد که چرا جان کری از زمان حادثه دوچرخه‌سواری در ژنو در ملاء عام دیده نشده و یا چرا هیچ تصویری از او منتشر نشده است؟ در واکنش به این سوالات جان کری ۷۱ ساله تصویری را از خودش در بیمارستان در حالی که با تلفن صحبت می‌کرد و لباس بیمارستان را به تن داشت، در توییتر منتشر کرد. کری در توییتر نوشت: با گذشت یک هفته از زمان عمل جراحی‌ام حالم خوب است. امروز مکالمه بسیار مفیدی با سوزان رایس، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل و تیم ارشد وزارت امور خارجه داشتم. کارها طبق روال ادامه دارد.
وزارت امور خارجه آمریکا گفت، کری همچنان به چهارچوب زمانی تعیین شده برای مذاکرات اتمی ایران متعهد است. قدرت‌های بزرگ جهانی درخصوص توافق نهایی اتمی با ایران در حال مذاکره هستند که در صورت دستیابی به این توافق نهایی تحریم‌های اتمی علیه تهران لغو می‌شوند. راتکه گفت: ما باور داریم که به این توافق نهایی دست می‌یابیم. وی افزود: هیچ مشکل پزشکی که باعث تغییر انتظارات شود، وجود ندارد. ران پای کری بر اثر حادثه دوچرخه‌سواری شکست و او با پزشکان در حال همکاری است و دوره مراقبت‌های بعد از عملش به خوبی پیش می‌رود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین