معرفی برگزیدگان سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی»

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی»

فردا، آیین تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» در اهواز برگزار می‌شود.

فردا با همکاری مشترک آبفای خوزستان و کانون پرورش فکری استان برای نخستین‌بار در سطح کشور، آیین تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» برگزار می‌شود.

جشنواره «آب، طعم زندگی» با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب و توجه جدی خانواده‌ها به این نعمت الهی در حدود سه سال پیش با برنامه‌های ویژه ای تحت عنوان «آب، طعم زندگی» شکل گرفت که در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری مثل نقاشی، عکاسی، خوشنویسی، نمایش‌های عروسکی، کارهای دیواری و… با همکاری کانون پرورش فکری استان در ۱۲ شهر خوزستان برگزار شد و آموزش‌های لازم برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب را به کودکان و نوجوانان آموزش داده شد.

همچنین در این طرح استانی ضمن آنکه بچه‌ها در بازدید از تاسیسات و آزمایشگاه های آب، مراحل مختلف تولید آب را از نزدیک لمس کردند، کارشناسان آبفا نیز فرآیند تولید، تصفیه و توزیع آب را به آنها توضیح داده و راه‌های صرفه جویی در مصرف آب در خانواده‌ها را آموزش دادند.

فردا آثار برگزیده از بین ۳۰۰ اثر از اعضای کانون در شهرهای مختلف استان که به دبیرخانه جشنواره «آب، طعم زندگی» ارسال شده، ۴۶ اثر به عنوان اثر برتر معرفی می‌شوند.

رونمایی از آثار برگزیده، رونمایی از تمبر یادبود جشنواره، اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان و اجرای برنامه‌های هنری مختلف از جمله برنامه های آئین تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» است که فردا ۲۵ خرداد ماه جاری در سالن همایش کوثر آبفا خوزستان برگزار می‌شود.

جشنواره مذکور در تمام شهرهای استان برگزار شد که اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای آبادان، امیدیه، اندیمشک، بهبهان، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد، شوش دانیال، ماهشهر، مسجدسلیمان، هفتکل و هندیجان حائز رتبه در سومین سال برگزاری این جشنواره شدند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین