بدرلو در فولاد خوزستان ماندگار شد

بدرلو در فولاد خوزستان ماندگار شد

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان شخصیت قهرمانی دارد و حتی سال قبل با وجود مشکلات زیاد توانستیم مدعی قهرمانی باشیم. مهدی بدرلو در مورد رسیدن به توافق مالی با باشگاه فولاد خوزستان گفت: یک سال دیگر با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد داشتم اما این مسئله مشروط به توافق مالی بود. در صحبتی که امروز با مسئولان باشگاه انجام دادم از لحاظ مالی به توافق رسیدیم و قراردادم را امضا کردم.
وی در مورد اینکه شرایط فولاد خوزستان را در فصل آینده چطور ارزیابی می‌کند اظهار داشت: این مسئله تا حد زیادی بستگی به این دارد که ببینیم چه بازیکنانی جذب فولاد خوزستان می‌شوند. اگر نفرات مدنظر اسکوچیچ جذب شود می‌توانیم امید زیادی داشته باشیم. باشگاه فولاد در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد نفرات سال قبل است و سپس با دیگر بازیکنان مدنظر اسکوچیچ که در تیم‌های دیگر حضور دارند مذاکره می‌کنند. امیدوارم باشگاه در این رابطه اقدامات خوبی انجام دهد.
هافبک فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند تیمش مدعی قهرمانی باشد تصریح کرد: فولاد خوزستان شخصیت قهرمانی دارد. ما فصل قبل با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتیم و بسیاری از بازیکنان از جمع ما جدا شدند مدعی قهرمانی بودیم. در فصل بعد هم تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در طول فصل با نتایجی که می‌گیریم دل هواداران را شاد کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین