جباری: مربی خارجی برای استقلال مناسب‌تر بود

جباری: مربی خارجی برای استقلال مناسب‌تر بود

پیشکسوت باشگاه استقلال و یک از اعضای کمیته انتخاب سرمربی برای تیم گفت:ما به این نتیجه رسیده بودیم که فقط سرمربی خارجی می تواند در شرایط فعلی به کار تیم بیاید.
علی جباری در رابطه با حضور خود در کمیته انتخاب مربی باشگاه استقلال گفت: اوایل تشکیل جلسات ما هم حضور داشتیم و به دلایل مختلف این نتیجه رسیدیم که از مربی خارجی استفاده کنیم، بعد از آن به دلیل تعطیلات، حضور نداشتیم و گویا بعد از ان هیات مدیره جدید تصمیم گرفت که از مربی ایرانی استفاده کند.
وی ادامه داد: دقیقا نظر ما بر این بود که از مربی خارجی استفاده شود چرا که معتقدیم در حال حاضر، فقط یک مربی خارجی می توانست باعث اتحاد طیف های مختلف هواداران شود، البته تمام مربیان استقلالی، مربیان قابلی هستند و مخالف شان نبودیم اما به عقیده ما فقط مربی که ایرانی نباشد می توانست شرایط فعلی این تیم را جمع کند. نمی دانم حتما نظر ما و نتیجه ای که به آن رسیده بودیم بد بوده که آقایان تغییر روش دادند.
پیشکسوت استقلال ادامه داد: نمی دانم چرا پرسپولیسی ها می توانند مربی خارجی بیاورند اما استقلال نمی توانست، آقایان مسئول باید به مردم پاسخگو باشند که چرا این اتفاق نیفتاد. البته با آقای استیماچ مخالف بودم چراکه وی چند سال شاگرد برانکو بوده و درست نبود که سرمربی استقلال، شاگرد سرمربی پرسپولیس باشد، البته در فوتبال حرفه ای این مسائل اهمیتی ندارد اما بهرحال اتفاق خوبی نبود ولی در مجموع معتقد بودیم که مربی خارجی در شرایط فعلی می تواند به کار تیم بیاید، بازیکنان را با هم متحد کند و هواداران را با فوتبال آشتی دهد.
جباری ادامه داد: بهرحال ما آرزو داریم که تیم نتیجه بگیرد، مظلومی هم می تواند نتیجه بگیرد اما به شرطی تغییر روش بدهد، او باید احساسات را کنار بگذارد، هیچوقت آن بازی با تیم پرسپولیس یادش نرود که همیشه آن بازی را الگوی خود قراردهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین