عربشاهی: نژادفلاح برای پرسپولیس کوچک بود

عربشاهی: نژادفلاح برای پرسپولیس کوچک بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اگر قرار باشد جواب هرکسی را بدهم به راحتی آن آدم بزرگ می شود. ضیاء عربشاهی دررابطه با شرایط فعلی تیم پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح، بهروز رهبری فرد و … گفت:

پرسپولیس در خط حمله نیاز به بازیکن ندارد

برانکو در چند بازی بوده است و می داند پرسپولیس در کدام قسمت ها ضعف دارد، به نظرم در خط حمله، پرسپولیس مشکلی ندارد و از بازیکنان خوبی در این قسمت بهره می گیرد، اما در دفاع و هافبک، پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد، از طرفی باید روی نیمکت بازیکنان جایگزین خوب بیاورند تا برای بازی های مختلف دست سرمربی تیم خالی نماند. البته پرسپولیس نیاز به یک گلر هم دارد تا رقابت بین او و سوشا به وجود بیاید، در فوتبال حرفه ای حتما باید یک بازیکن، یک سایه هم داشته باشد تا همیشه برایش زنگ خطر باشد.

جواب رهبری فرد را بدهم بزرگ می شود

نمی خواستم در این زمینه صحبتی کنم چرا که جواب بعضی از آدم ها را بدهی بیخودی بزرگ می شوند، او بچه محل من بود، خود من او را به پروین معرفی کردم و به پرسپولیس آوردمش، اما سابقه نشان داده که او احترام نگه نمی دارد و به راحتی پشت هرکسی شروع به حرف زدن می کند.متاسفانه چند سال است که شده عروسک خیمه شب بازی چند رسانه و هرحرفی را بخواهد می زند، همین روزها می روم سر تمرین تیم ۹۸ تا ببینم من از کجا پول گرفته ام که خودم نمی دانم و او می داند. ببینم جلوی خود من هم این حرف ها را می زند یا خیر؟

پول ارزن کبوترهایت را من می دهم

حالا می خواهم بدانم من پول می گیرم یا بعضی ها؟ اصلا ایشان در این مملکت چه کاره است؟ دقیقا بگوید درآمدش از کجاست؟ تیم ۹۸ را این طرف و آن طرف می برد و چندتا برایش جور می کند چه چیزی عائد خودش می شود؟ تیمی که تا به حال خودش پیراهن اش را به تن نکرده است، مگر ایشان و رفقایش مدارک بچه های پیشکسوت را نگرفت که برای شان زمین بگیرند؟ آن زمین ها چه شد؟ ایشان فکر کرده که من هم مثل او هستم، نخیر، من مثل او نیستم که بخواهم پول ارزن کبوترهایم را از این ور و آن ور جور کنم، نه برادر من، شما اگر می خواهی بیا پول ارزن کبوترهایت را من می دهم، اما انقدر علیه این و آن مصاحبه نکن. تمام حرف هایت هم بار حقوقی دارد و می توانم از تو شکایت کنم اما با این حرف ها، به تو ثابت می کنم که جوسازی و مصاحبه علیه این و آن نمی توان بزرگ شد.

بزرگان فوتبال به او نزدیک نشوند

من از بزرگان فوتبال که در تیم ۹۸ بازی می کنند می خواهم که زیاد به ایشان نزدیک نشوند، من افسوس می خورم از امثال حسین هدایتی که چرا اجازه می دهد، شخصی مانند ایشان به وی نزدیک شود، آقای هدایتی ما بچه محل هستیم، خواهش می کنم امثال ایشان را نزدیک خود راه ندهید.

از جیبم برای باشگاهم هزینه کردم

من چند سال پیش یک باشگاه خریداری کردم و در ۵ رده سنی فعالیت می کرد، در این ۵ رده ۱۵۰ بازیکن و ۱۰ مربی فعالیت می کردند، این وسط ۷،۸ بازیکن شهرستانی داشتیم که برای اسکان یافتن، خودشان هزینه شان را دادند، همین را امثال ایشان تبدیل به جنجال کردند، در حالی که من ۲۷۰،۲۸۰ میلیون از خرج زن و بچه ام زدم و هزینه این تیم ها کردم، من که اجازه نمی دادم پدرو مادرها سر تمرین بیایند چطور می توانستم از آنها پول بگیرم؟

نژادفلاح برای پرسپولیس کوچک بود

متاسفم که باید بگویم آقای نژادفلاح! شما برای پرسپولیس خیلی کوچک بودی، اگر نمی دانمی من به شما می گویم، محمود خوردبین و امثال خوردبین ها، شناسنامه پرسپولیس هستند، آنها سال های سال برای این تیم زحمت کشیدند و خون دل خوردند و هواداران نیز تشویق شان کردند، خوردبین ها مانند خیلی ها نبودند که یک ماه به این تیم بیایند و برای خودشان بهره برداری کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین