افشارزاده: مظلومی قول‌های خوبی به ما داده

افشارزاده: مظلومی قول‌های خوبی به ما داده

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در پایان جلسه امروز با خبرنگاران مصاحبه کرد و درباره برنامه های آینده تیمش سخن گفت.
افشارزاده گفت: تصویب کردیم آقایان بهرام امیری و علی نظری جویباری کار مذاکره با بازیکنان را برعهده بگیرند. با توجه به اینکه چهارشنبه اولین تمرین ما هست، دوست داریم این تمرین سروشکل خوبی داشته باشد. صحبت های زیادی درباره چگونگی گرفتن بازیکن شد و لیستی که آقای مظلومی به باشگاه داده اند.

وی درباره بودجه استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: صحبت های مقدماتی شده تا برای جذب بازیکن مشکل بودجه نداشته باشیم. با اسپانسر فردا صحبت می‌ کنیم تا یک مبلغی به حساب باشگاه واریز شود.

او درباره فهرست مازاد و ورودی های استقلال هم گفت: هیچگونه نامی را آقای مظلومی به صورت مکتوب به من نداده اند. رسما اعلام نشده چه کسی می‌ آید و نه فهرست مازاد رسمی ای وجود دارد. این مساله تا چهارشنبه، پنجشنبه مشخص می‌ شود.

مدیرعامل استقلال درباره غیبت ادامه دار نجف نژاد عضو هیات مدیره در جلسات گفت: آقای نجف نژاد گرفتار بودند و نتوانستند در جلسات ما حاضر شوند.

او درباره انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال هم چنین توضیح داد: آقای مظلومی مربی بزرگی است، ما وقت زیادی هم نداشتیم. ایشان در جلسه ای که داشتیم قول های خوبی به ما داده که امیدواریم عملی بشوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین