نماینده خرمشهر در مجلس: نبود شهردار نباید وسیله اختلاف‌افکنی در خرمشهر شود

 نماینده خرمشهر در مجلس: نبود شهردار نباید وسیله اختلاف‌افکنی در خرمشهر شود

نماینده خرمشهر در مجلس گفت: نبود شهردار در شهرداری خرمشهر نباید وسیله‌ای برای اختلاف‌افکنی در شهر باشد.

عبدالله سامری اظهار کرد: شهرداری خرمشهر در حال حاضر بدون شهردار و با مدیریت سرپرست اداره می‌شود و مدت سه ماه است که روند تشکیل جلسات برای انتخاب شهردار خرمشهر بی‌نتیجه بوده است.

وی افزود: با اینکه در مدت ذکر شده خللی در فعالیت‌های شهرداری ایجاد نشده و حتی با حضور سرپرست تمامی فعالیت‌ها روند عادی خود را طی می‌کند ولی متأسفانه برخی افراد به بیان ایراداتی مبنی بر وجود مشکلات در مدیریت شهری خرمشهر در شهرداری این شهر پرداخته‌اند و سعی کرده‌اند نبودن شهردار را وسیله‌ای برای اختلاف‌افکنی قرار دهند درحالی‌که به جرات می‌توان گفت حتی در این مدت گام‌هایی برای افزایش توسعه شهری برداشته‌شده است.

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این عده سعی دارند مدیریت شهری خرمشهر را مشکل‌دار نشان دهند و مثلا با این کار می‌خواهند خود را دلسوز مردم خرمشهر معرفی کنند درحالی‌که اینها همان کسانی هستند که خودشان حاضر به زندگی در خرمشهر نیستند و به‌جای اینکه با حل اختلافات به روند کار کمک کنند، با دخالت در مسئولیت‌های اجرایی و حتی نظارتی، بیشتر به اختلافات بین مسئولان دامن می‌زنند.

سامری با بیان اینکه مهلت سه ماهه انتخاب شهردار رو به پایان است، گفت: یکی از دلایلی که سبب شده روند انتخاب شهردار به طول بیانجامد و شورا هنوز نتوانسته گزینه مناسبی را برای احراز این سمت معرفی کند، اختلافات سلیقه‌ای و حزبی است که بین شهرداری و شورا وجود دارد.

وی تأکید کرد: غیبت پنج نفر از اعضای شورا به سبب همین اختلافات در جلسات انتخاب شهردار، روند انتخاب این مدیر شهری را با کندی روبرو کرده است که بهتر است هر چه زودتر اختلافات کنار گذاشته‌شده و این اتفاق توسط شورا صورت بگیرد چون تا پایان مهلت سه ماهه انتخاب شهردار چیزی نمانده است.

پس از استعفای محمد حویزاوی از سمت شهرداری خرمشهر، عزیز ساعدی معاون وی به‌طور موقت زمام امور شهرداری خرمشهر را به عهده گرفت، این در حالی است که سه ماه از سال جدید می‌گذرد ولی مدیریت شهری خرمشهر کماکان بدون شهردار است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین