چه کسی دستمزد میلیاردی ابراهیمی را می‌دهد؟

چه کسی دستمزد میلیاردی ابراهیمی را می‌دهد؟

امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته استقلال یکی از مهمترین مهره های بازار نقل و انتقالات به شمار می‌ رود.
ابراهیمی که فصل گذشته گران ترین قرارداد را در بین بازیکنان استقلال داشته است، به دلیل بدقولی های مکرر مجموعه استقلال به صرافت جدایی از جمع آبی‌پوشان افتاده است. اما وی در فهرست بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی هست و تماس های مکرری با وی گرفته شده است.
این هافبک اهل نکا که قصد بازگشت به سپاهان را داشت، برای حضور در جمع زردپوشان با مانع جدی روبه‌رو است؛ اینکه ظاهرا سپاهان قصد پرداخت مبلغ مورد نیاز وی را ندارد. سپاهانی ها که برای خرید بازیکن با محرم نویدکیا کاپیتان باتجربه خود نیز مشورت می‌ کنند، نظر وی را گرفته اند و ظاهرا نتیجه به اینجا رسیده که ابراهیمی با رقمی پایین تر از حد انتظارش به سپاهان بیاید. در عین حال استقلال هم که نزدیک به نیمی از قرارداد فصل گذشته را به ابراهیمی بدهکار است، نمی‌ تواند این رقم را تامین کند و در عین حال قرارداد سال آینده را نیز با ابراهیمی منعقد کند.
در این شرایط دو باشگاه نفت‌تهران و فولادخوزستان مهمترین گزینه های پیش روی ابراهیمی به شمار می‌ آیند اما بعید است آنها هم این بودجه را در اختیار داشته باشند. چراکه فولاد سقف خود را مشخص کرده و به عنوان مثال حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر مهرداد جماعتی کاپیتان باسابقه خود نشده اند.
با توجه به سیاست کاهش هزینه ها در فوتبال ایران باید دید که ابراهیمی با کدام تیم و با چه مبلغی به توافق می‌ رسد. به جز ابراهیمی کمتر از ۵، ۶ بازیکن در لیگ هستند که داعیه دستمزد میلیاردی دارند؛ بازیکنانی که امسال باید به باشگاه هایشان تخفیف بدهند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین