تودیع رییس کانون پرورش فکری خوزستان پس از ۲۷ سال

تودیع رییس کانون پرورش فکری خوزستان پس از 27 سال

عبدالنبی شاکریان پس از گذشت ۲۷ سال از دوره ریاست بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تودیع و به‌ جای وی غلام‌رضا شنبدی به‌ عنوان مدیرکل کانون استان خوزستان منصوب شد.
فرج‌الله خبیر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در مراسم تودیع و معارفه رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: دشمن جنگ را از تسلیحات نظامی به سمت امورات فرهنگی سوق داده است. بنابراین مسؤولان فرهنگی کشورمان باید بیش ‌از پیش به این امر خطیر و حیاتی توجه کنند.

وی افزود: نقش کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان در این مهم بسیار پررنگ است زیرا در این مکان مسؤولان آینده کشورمان از لحاظ تربیتی و فرهنگی پرورش می‌یابند. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان به دلیل فراوانی قومیتی باید به بحث فرهنگی توجه ویژه شود.
وی در این مراسم از تلاش‌های عبدالنبی شاکریان که به مدت ۲۷ سال ریاست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان را بر عهده داشت و توانست طرح‌های خوبی را در زمینه فرهنگ‌سازی انجام دهد تقدیر کرد.
خبیر در ادامه سخنان خود به مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان توصیه کرد تا در طی مدت ریاست خود امورات را با مشورت دیگران ‌پیش ببرد.

غلام‌رضا شنبدی متولد سال ۱۳۴۱ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی است. او تا پیش از این انتصاب به عنوان استاد تربیت معلم و دیگر دانشگاه‌های استان به فعالیت‌های آموزشی می‌پرداخت.

مدیریت مجموعه‌های آموزشی در دوره‌های مختلف تحصیلی، ریاست آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر، عضویت در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان، کارشناس رادیو جوان استان خوزستان و مدرس آموزش خانواده از جمله سوابق شغلی وی به شمار می‌رود. شنبدی همچنین به عنوان کارمند نمونه کشوری هم انتخاب شده است.

رییس جدید کانون پرورش فکری خوزستان چند عنوان کتاب از جمله «اصول مدیریت آموزشی و اسلامی» تالیف و منتشر کرده است. کتاب دیگری نیز از وی با عنوان «تجربیات مدرسه‌داری و مسایل نوجوانان» در دست چاپ است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین