بخشدار مرکزی خرمشهر: مجوز تاسیس ۴ دهیاری جدید در خرمشهر صادر شده است

بخشدار مرکزی خرمشهر: مجوز تاسیس 4 دهیاری جدید در خرمشهر صادر شده است

بخشدار مرکزی خرمشهر از صدور مجوز تاسیس ۴ دهیاری جدید در بخش مرکزی این شهر خبر داد. نادر عمیدزاده از صدور مجوز تاسیس چهار دهیاری در بخش مرکزی این شهر خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و پیشنهادات ارائه شده به استانداری و وزارت کشور، مجوز چهار دهیاری دیگر در بخش مرکزی خرمشهر صادر شد.
وی، تعداد دهیاری‌های خرمشهر را ۲۴ دهیاری اعلام کرد که با افزوده شدن این چهار دهیاری این تعداد به ۲۸ دهیاری در بخش مرکزی خرمشهر افزایش یافت. بخشدار مرکزی خرمشهر به روستاهای محل احداث دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: این دهیاری‌ها در روستاهای «ام سواد» در غرب کارون، «حنشیه» در حومه شرقی ،«عریض» و « شهرک سادات»(ابوجدید) تاسیس می‌شوند.
عمیدزاده با بیان اینکه دهیاری‌ها طبقه اتصال مردم و مسئولان هستند، افزود: دهیاری‌ها با پیگیری مسائل و انعکاس مشکلات به مسئولان، نقش بسزایی در پیشرفت و ساماندهی روستاها دارند و ایجاد دهیاری‌ها گامی مهم در راستای ارائه خدمات مطلوب به روستاها است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد دهیاری‌ها گامی مهم در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و گسترش مشارکت اجتماعی، فرهنگی برای ارائه خدمات به روستاها برای تقویت فعالیت‌های کشاورزی، اقتصادی و ساماندهی امور روستاها است.
بخشدار مرکزی خرمشهر در پایان بیان کرد: دهیاران این روستاها پس از طی روند انتخاب و سپری شدن مراحل قانونی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین