جوایز «ساترن» توزیع شد

جوایز «ساترن» توزیع شد

در چهل و یکمین فصل جوایز ساترن که هر سال از سوی آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک اهدا می‌شود، امسال فیلم «بین ستاره ای» با ۶ جایزه در صدر قرار گرفت.

در این جشنواره فیلم «نگهبانان کهکشان» نیز شب خوبی را پشت سر گذاشت و جایزه بهترین فیلم کمیک بوک، جایزه بهترین کارگردان و بهترین بازیگر برای «کریس پرات» را از آن خود کرد.

جاناتان نولان نویسنده فیلم «بین ستاره ای» درباره آن به شوخی گفت: این فیلم داستان مردی است که به یک سفر سخت می‌رود و ۱۰۰ سال بعد بر می‌گردد و می‌فهمد کسی او را به یاد نمی آورد و اهمیت نمی‌دهد که او چه کرده است.

جیمز گان کارگردان «نگهبانان کهکشان» بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگر از طرف «کریس پرات» پیام وی را برای حضار خواند. در این پیام کریس پرات گفت: جیمز گان آینده سینماست. او یک نابغه است و من همیشه دوست دارم که در خدمت این مرد خلاق باشم. او همیشه دوست و فرمانده مورد اعتماد من بوده است. پس از آن جیمز دوبار دیگر روی صحنه رفت و جایزه بهترین کارگردان و تقدیر ویژه بابت فیلمش را دریافت کرد.

و اما برای مجموعه «هانیبال» که تولیدش از چند روز پیش متوقف شده است، شب تلخ و شیرینی بود. این مجموعه در این جشنواره برنده سه جایزه شد. در ادامه مجموعه تلویزیونی «فلش» برنده جایزه مجموعه تلویزیونی ابرقهرمان شد و گرانت گاستین جایزه بازی فوق العاده را از آن خود کرد.

کارلتون کاز نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی سومین نفری بود که جایزه «میراث دان کورتیس» را از آن خود کرد. در ادامه باب کوبرت آهنگساز برنامه های تلویزیونی کلاسیک از جمله «نسیم جنگ» و«سایه های تاریک» جایزه یک عمر فعالیت هنری را از آن خود کرد و دین دلوین جایزه ویترین هنرمندان را نیز به نوح وایل اهدا کرد.

دیوید لینچ کارگردان مشهور آمریکایی نیز با فرستادن پیام ویدیویی از اهدای جایزه به فیلم «قله های دوقلو» وی تشکر کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین