«نگهبانان کهکشان ۲» عاطفی‌تر می‌شوند

«نگهبانان کهکشان ۲» عاطفی‌تر می‌شوند

جیمز گان در حاشیه حضورش در فصل جوایز ساترن جزییاتی از قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» را برای خبرنگاران فاش کرد.
جیمز گان در پاسخ به خبرنگاران در مورد اینکه طرفداران این فیلم در قسمت دوم آن با چه چیزی مواجه خواهند شد؟ گفت: لحن ابر قهرمان فیلم در این قسمت کمی متفاوت از قسمت اول آن خواهد بود و من فکر می‌کنم که فیلم احساسی تری از آب در آمده است. می‌توانم بگویم که این فیلم نسبت به قبل هم بزرگتر شده و هم کوچکتر چون در این قسمت ما بیشتر روی جزییاتی درباره بعضی از شخصیت ها تمرکز کرده ایم.
وی ادامه داد: در فیلم دوم بیشتر درباره اجداد توضیح خواهیم داد و اصل و نسب «پیتر کوییل» مورد توجه بیشتری قرار می گیرد و به سوالاتی که درباره شخصیت های دیگر مارول در ذهن مخاطبان ایجاد شده پاسخ می دهیم.
در قسمت اول فیلم که بر اساس کتاب های «مارول» تهیه شده «پیتر کوییل»، شخصیت اصلی فیلم در کودکی توسط بیگانگان وحشی ربوده می‌شود تا به عنوان یک راهزن سرگردان بین سیاره ای رشد کند در این حین او به یک گوی قدرتمند برمی خورد که قادر است جهان را نابود کند. راهزنان سیاره که از فرار پیتر مطلع می‌شوند برای یافتن او جایزه تعیین می‌کنند و در نهایت فردی جایزه‌بگیر با عنوان «یوندو» و سایر جایزه بگیران با پیتر متحد می‌شوند تا مانع رسیدن گوی به دست «رونان» شوند زیرا ممکن است با استفاده از این گوی، زمین را نابود کند. «نگهبانان کهکشان ۲» در سال ۲۰۱۷ به نمایش درخواهد آمد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین