خانواده‌های شهدای دستگاه قضایی اندیمشک تقدیر شدند

خانواده‌های شهدای دستگاه قضایی اندیمشک تقدیر شدند

در مراسمی و به مناسبت هفته قوه قضاییه خانواده‌های شهدا و ایثارگر دستگاه قضایی اندیمشک تجلیل شدند.
پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته قوه قضاییه و با حضور رئیس دادگستری، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، قضات و کارکنان دادگستری، مراسم تجلیل از خانوده‌های شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی این شهرستان برگزار شد. رئیس دادگستری اندیمشک در این مراسم با بزرگداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفت تیر اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفت تیر وظیفه‌ای ملی و همگانی در راستای شناخت بیشتر این شهدای گرانقدر است.

ایرج حمیدی‌فر افزود: ابعاد گوناگون شخصیت ارزشمند شهید بهشتی باید برای همه به‌ویژه نسل جوان تبیین شود چرا که این شهید والامقام در شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی نقش مهم و ارزنده‌ای داشته است.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی در راستای اهداف شهدای هفت تیر گام برداشته و اولویت نخست را برای خود در این راه برقراری عدالت و تامین آرامش مردم قرار داده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: تعامل خوب دستگاه قضایی با شورای تامین شهرستان موجب انجام شدن کارها و اقدام‌های خوبی در بخش‌های مختلف به‌ویژه مبازره با مواد مخدر شده که رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

رئیس دادگستری اندیمشک با بیان اینکه دشمنان در دوره‌های مختلف سعی در ضربه زدن به فرزندان ایران اسلامی داشته و دارند، تصریح کرد: حادثه هفت تیر نیز ناشی از همین دشمنی منافقین و بدخواهان انقلاب با نیروهای ارزشی این نظام اسلامی بوده است.

وی در پایان افزود: باید با ایجاد بستر مناسب در جامعه زمینه معرفی اندیشه‌ها و تفکرات شهدای انقلاب اسلامی به ویژه نخبگان ارزشمندی مانند شهید بهشتی را فراهم کرد.

در این مراسم از ۱۰ نفر از خانوادهای شهدا و ایثارگر دادگستری اندیمشک و همچنین قضات و کارکنان این دادگستری با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین