سردار محمود معین پور: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز خاکریز دشمن در خوزستان بود

سردار محمود معين پور: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز خاکریز دشمن در خوزستان بود

سردار محمود معین‌پور گفت: اگر همین شهدا در سوریه و عراق نبودند و جلوی دشمن را نمی‌گرفتند، امروز خاکریز دشمن در خوزستان بود.
جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم اربعین شهدای گمنام سردشت زیدون و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و در جمع خانواده‌های شهدا و مدیران دستگاه‌های اجرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بعضی‌ها با انتخاب راه درست و باورهای صحیح مسیر زندگی خود را درست انتخاب کردند و به فیض شهادت رسیدند.
وی افزود: تمام مسلمانان جهان و جریان‌های اسلامی این راه نورانی را ببینند و از یوخ استکبار جهانی آزاد شوند.
جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: شهدا باید الگوی زندگی ملت‌ها شوند چرا که این شهدا وجودشان خدایی بود و فقط خدا را می‌دیدند.
معین‌پور بیان کرد: تمام زندگی شهدا با ذکر و یاد خدا آمیخته بود و امروز ما هم باید در تربیت فرزندان، تحصیل، کار و در تمام سطوح زندگی خود خدا را محور همه چیز قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم و ببینم که پیام شهدا چیست و راه همان شهدا را ادامه دهیم.
جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: راه شهدا، راه حیات و زندگی است و امروز در همه عرصه‌های جغرافیایی همین شهدا هستند که نقش‌ها و توطئه‌های دشمن و استکبار را بر ملا می‌کنند.
معین‌پور ادامه داد: دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس نقشه‌های متعددی برای براندازی این نظام و انقلاب طراحی کرد، جنگ تمام عیار نرم را شکل داد و در دانشگاه‌ها و مدارس و اجتماع پسران و دختران و فرزندان ما را مورد هدف قرار داد.
وی یادآور شد: امروز پیام شهدا در افغانستان، جنوب لبنان، فلسطین، افریقا و آمریکا دیده می‌شود، دشمن قافیه را باخته است. جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نورانیت شهدا عرصه را بر دشمن تنگ کرده و تمام تلاش خود را برای جمهوری اسلامی در خاورماینه انجام می‌دهد تا نگذارد اقتدار جمهوری اسلامی نشان داده شود. معین‌پور ضمن اشاره به جنگ‌ در کشورهای همجوار افزود: دشمن در لبنان و سوریه و عراق تمام تلاش خود را می‌کند.
وی تاکید کرد: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که دل شهدا را خون می‌کنند، تکلیفی که شهدا بر گردن ما گذاشته، بسیار سنگین است. معین‌پور افزود: اگر همین شهدا مدافع حرم در سوریه و عراق نبودند و جلوی دشمن را نمی‌گرفتند، امروز خاکریز دشمن در خوزستان بود. جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پایان، ضمن اشاره به حضور شهدا در جامعه گفت: بعضی‌ها دچار غفلت شده‌اند، راه و مسیر خود را گم کرده و با آمدن شهدا بیدار شدند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین