در جلسه شورای شهر اهواز صورت گرفت؛ دفاع عضو شورای شهر اهواز از عملکرد شهرداری

در جلسه شوراي شهر اهواز صورت گرفت؛ دفاع عضو شوراي شهر اهواز از عملکرد شهرداري

ابریشمکار گفت: بهسازی خیابان سلمان فارسی، تکمیل زیرگذر خلیج فارس، زیرگذر شریعتی، پل شهید دقایقی، اجرای عملیات احداث روگذر جوادالائمه، راه اندازی کشتارگاه صنعتی، ایجاد آسفالت در مناطق محروم و بسیاری از اقدامات دیگر از جمله مصوبات شورای شهر بوده است.
مریم ابریشمکارعضو شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور نود وپنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیدند، از تیم هسته ای ایران حمایت می کنیم، انتظار میرود نسبت به این موضوع مهم نگاه اعتدالگرایانه باشد.
وی ادامه داد: در مدتی که گذشت شورای شهر اهواز ۹۴ جلسه برگزار کرد، که ۵۰۵ مصوبه نتیجه کار این جلسات بوده و کمیسیون املاک با ۵۹ جلسه ۳۷۸ مصوبه در راس کمیسیون ها قرار دارد. ابریشم کار افزود: بهسازی خیابان سلمان فارسی، تکمیل زیرگذر خلیج فارس، زیرگذر شریعتی، پل شهید دقایقی، اجرای عملیات احداث روگذر جوادالائمه، راه اندازی کشتارگاه صنعتی، ایجاد آسفالت در مناطق محروم و بسیاری از اقدامات دیگر از جمله مصوبات شورای شهر بوده است.
وی با اشاره به بحث زیباسازی شهری اظهار کرد: نورپردازی پل ها و خیابان های اصلی میادین شهرها و کاشی کاری پل ها و آیلین ها که علاوه بر زیبایی ،راحتی و امنیت تردد شهروندان را به همرا داشته است.
ابریشم کار در ادامه به توسعه سرانه فضای سبز و توسعه پارک ساحلی کوی ملت و پارک های محلی و همچنین سبد گل هایی که در ایام نوروز نصب شده بود اشاره کرد.
وی افزود: امیداوریم این برنامه ها توسعه پیدا کند و در راستای آموزش شهروندی برای شهروندان خردسال و کودک برنامه های بهتری را در دستور کار خود قرار دهند.
ابریشم کار در بخش بهسازی به زیر سازی آسفالت خیابان ها و معابر شهری و محلاتی که از نعمت اسفالت بی نصیب بودند مانند علی آب ،زرگان ،حصیر آباد ،منبع آباد ،کوی علوی ،پردیس ،کوی طاهری ،ملاشیه ،آخراسفالت ،کوی سیاحی ،عین دو ،گلدشت اشاره کرد.
وی افزود: این عملکردها ی شورا و شهرداری ایده آل ما نیست؛تا ایده ال ها فاصله داریم ولی امیدواریم که مجموعه شورا و شهرداری با همدلی و همزبانی با یکدیگر کارهایی که تا به حال تکمیل نکرده اند را به اتمام برسانند تا کارنامه قابل قبولی برای شهرداری و دوره چهارم شورا بجا بگذارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین