توضیحات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درباره قطعی برق مینوشهر

توضیحات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان درباره قطعی برق مینوشهر

به دنبال انتشار خبری در خصوص قطعی برق در مینوشهر، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان توضیحاتی را برای این خبرگزاری ارسال کرد.
در توضیحات آمده است: در خصوص انتشار خبری با عنوان «قطع برق مینوشهر در ماه رمضان/ مسئولان بی‌توجهی می‌کنند» در آن خبرگزاری به اطلاع می‌رساند از ابتدای ماه رمضان تاکنون تنها دو خاموشی، آن هم ناخواسته و بدون برنامه در جزیره مینو اتفاق افتاده که هرکدام پس از کمتر از ۲۵ دقیقه برق‌دار شده است. این خاموشی‌های ناخواسته با این مدت‌زمان محدود به منطقه بر اثر شرایط جوی و یا نارسایی‌های شبکه که ناشی از افزایش مصرف باشد ممکن است در هر نقطه کشور رخ دهد. اما اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری شده، مسئولان شرکت توزیع برق در این شهر به بی‌توجهی نسبت به تأمین برق متهم شوند، دور از هدف متعالی نظام است.

در ادامه این توضیحات عنوان شده است: جهت استحضار، شبکه روشنایی در سال‌های پیش توسط منطقه آزاد اروند اجرا شده بود که قبل از تحویل به امور برق خرمشهر، مورد سرقت قرار گرفت که با هماهنگی با شهردار محترم مینو مقرر شد به‌صورت مشارکتی و با اجرای امور برق خرمشهر انجام گردد و در حال حاضر چهار کیلومتر آن انجام شده و دو کیلومتر دیگر آن از دیشب در حال انجام است. همچنین طراحی و ساماندهی شبکه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ترانس تک‌پایه و کابل خودنگهدار که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از دیگر مواردی که تأثیر به سزایی در پایداری شبکه برق در این شهر داشته است.

در ادامه این توضیحات عنوان شده است: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام می‌توان به اجرای پروژه جدیدی با تعداد ٢۴ دستگاه ترانسفورماتور و ۴٠٠ متر کابل خودنگهدار برای توسعه و تقویت ولتاژ شبکه و هـمچنین ۶٠ دستگاه چراغ لاکپشتی اشاره کرد که کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد. شرکت توزیع برق خوزستان ضمن دعوت مردم شریف استان خوزستان به صرفه جوی در مصرف برق، اطمینان خاطر می‌دهد که در سراسر تابستان تمامی نیروهای این شرکت در دور و نزدیک‌ترین مناطق استان به صورت شبانه‌روزی برای آسایش مردم نهایت تلاش را خواهد کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین