کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز آغاز به کار کرد

کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز آغاز به کار کرد

کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز ظهر امروز یکشنبه با انتخاب رئیس، نایب‌رئیس و دبیر در محل این اتاق به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در این نشست با بیان اینکه کمیسیون بانوان برای اولین بار توسط اتاق بازرگانی اهواز تشکیل می‌شود، ادامه داد: در این دوره به فعالیت‌های بانوان توجه ویژه شده و امیدواریم در کنار این اقدام بتوانیم کانون زنان بازرگان خوزستان را تشکیل دهیم.

شهلا عموری با اشاره به اینکه از جمله اهداف تشکیل کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز، توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان استان برای ورود به عرصه‌های اقتصادی است، ادامه داد: از دیگر اهداف تشکیل این کمسیون، بهبود فضای کسب‌وکار بانوان، توسعه کارآفرینی، شناسایی مشکلات و معضلات زنان کارآفرین و پیگیری حل آنها از طریق مسئولان، برقراری ارتباط با نهادهای مشابه و تشکل‌های دانشگاهی و… است.

وی با تاکید بر اینکه قدم‌ها و اهداف خوبی توسط این کمسیون برنامه‌ریزی‌شده، عنوان کرد: کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز در کنار فعالیت سایر کمیسیون‌های تخصصی دیگر فعال خواهد بود و از نظرات و وجود اعضای توانمند و مجربی بهره می‌گیرد.

سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان نیز در این جلسه گفت: باید تلاش کنیم که بانوان استان را در تمام زمینه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و … توانمندسازی کنیم.

فرانک موسوی با تأکید بر اینکه برنامه‌ها و مشکلات حوزه بانوان باید به‌صورت تخصصی شناسایی و اولویت‌بندی شوند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه رشد و شکوفایی بانوان خوزستان که استعداد ویژه‌ای دارند مهیا شود چرا که اعتقاد داریم زنان این دیار مستحق بهترین‌ها هستند.

معاون توسعه تجارت خارجه سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در این جلسه گفت: کمیسیون بانوان اتاق بازرگانی اهواز باید در سطح ملی معرفی و فعالیت کند.

یونس حسین نژادیان با اشاره به اینکه این کمسیون می‌تواند حلقه وصل بین بخش خصوصی و دولتی باشد، ادامه داد: از مسئولان امر انتظار و درخواست داریم که توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های این کمیسیون داشته باشند و اعضا آن را در کارگروه‌ها مشارکت دهند.

در ادامه انتخاب رئیس، نائب رئیس و دبیر کمسیون بانوان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز به ترتیب خانم‌ها شموسی، یارعلی و سروستانی مطرح و به‌ عنوان رئیس، نائب رئیس و دبیر کمسیون بانوان انتخاب شدند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین