عبدی: این ادبیات از برانکو بعید است

عبدی: این ادبیات از برانکو بعید است

برانکو ایوانکوویچ در صحبت هایی عجیب در یکی از روزنامه های صبح به اهرم فشاری که از سوی هیات مدیره متحمل شده اشاره کرده و در ادامه اعلام کرده نیمکت پرسپولیس را به حسین عبدی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره تعارف کرده است!
سرمربی پرسپولیس که تیمش را این روزها در اردوی آماده سازی پیش فصل در ترکیه تمرین می دهد، صبح امروز مصاحبه ای انجام داده و در آن به برخی دخالت ها در پرسپولیس برای بستن تیم اشاره کرده است. یکی از مهمترین اتهامات به حسین عبدی وارد شده و مربی کروات در این مصاحبه اعلام کرده در آن جلسه با توجه به دخالت های این عضو هیات مدیره از او خواسته تا روی نیمکت بنشیند.

بازیکن سابق پرسپولیس که در فصل گذشته نیز روی نیمکت بعنوان یکی از اعضای کادرفنی حضور داشت اکنون در قامت عضو هیات مدیره و سخنگوی آن در گفتگو با “ورزش سه”، به این موارد پاسخ داد. عبدی در این باره گفت: من هنوز در درستی این نقل قول دچار شک هستم و نمی توانم قبول کنم آقای برانکو با چنین ادبیاتی صحبت کرده باشد.

وی ادامه داد: نگارنده این نقل قول به یک سری موارد توجه نکرده که باعث می شود شک در انجام این مصاحبه بیشتر شود. در روزی که اعلام شده برانکو در جلسه چنین صحبتی انجام داده بنده اصلا حضور نداشتم. بنده به دلیل فوت دایی ام در مراسم حضور داشتم و به آن جلسه نرسیدم که صحبتی بین من و آقای برانکو صورت بگیرد.

عبدی در ادامه گفت: تمام بازیکنانی هم که جذب شده اند با نظر مستقیم آقای برانکو بوده و لیست ایشان بوده است. هر بازیکنی که جذب شود مطمئنا با تایید نهایی ایشان خواهد بود. کمترین وظیفه سرمربی این است که تیم موردنظرش برای بازی ها را انتخاب کند و این انتخاب ها با نظر ایشان بوده است.

سخنگوی باشگاه در ادامه اعلام کرد: باشگاه با نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن کرده و ایشان با توجه به اینکه ۲-۳ ماه قبل از پایان فصل گذشته به پرسپولیس پیوسته مهمترین کارش در فصل جدید آغاز می شود و برنامه ریزی روی این مساله بوده است. ایشان باید شناخت لازم از فوتبال ایران و بازیکنان را به دست می آورد. مطمئن باشید لیستی که ایشان داده را باشگاه پیگیری کرده و در ادامه آلرناتیوهایی را نیز داشته است.

عبدی در مورد اینکه آیا برانکو به او نیمکت پرسپولیس را تعارف کرده نیز گفت: من نمی دانم نگارنده چرا به برخی مسائل توجه نکرده است. من در آن جلسه با توجه به مراسم فوت دایی ام به اواخر آن جلسه رسیدم و در مورد مساله دیگری صحبت کردیم و چنین اتفاقی رخ نداد.

سخنگوی هیات مدیره در ادامه درباره ادعای برانکو که بیش از نیمی از مردم تهران را دلال قلمداد کرده نیز گفت: به هیچ عنوان نمی توانم بپذیرم این صحبت ها از سوی برانکو عنوان شده باشد. این حرف ها توهین به مردم تهران و ایران است و کاملا با شناختی که از ایشان دارم بعید است. این ادبیات آقای برانکو نیست و البته باشگاه پیگیر این مساله است و حتما آقای برانکو در رابطه با این مصاحبه صحبت خواهند کرد. نمی دانم چطور سردبیر این رسانه پذیرفته چنین توهینی را تیتر روزنامه اش کند. مطمئنم چنین حرفی را آقای برانکو نزده و کاملا عجیب است و پیگیر این قضیه هستیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین