راما قویدل: «چاقی» وزن کم کرد

 راما قویدل: «چاقی» وزن کم کرد

راما قویدل کارگردان سینما که این روزها منتظر دریافت پروانه نمایش برای اکران فیلم «چاقی» است از نگارش فیلمنامه ای با موضوع اجتماعی خبر داد.

راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون با اعلام این خبر درباره تغییرات ایجاد شده در فیلم «چاقی» برای اکران عمومی به خبرنگار مهر گفت: پس از نمایش فیلم سینمایی «چاقی» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر تدوین مجددی روی فیلم انجام دادیم و ۵ دقیقه از فیلم را برای اکران عمومی کوتاه کردیم.

وی ادامه داد: طبق وعده قرار است تا پایان هفته پیش رو پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر شود و پس از دریافت مجوز نمایش، برنامه ریزی برای اکران عمومی آغاز می شود.

قویدل در پاسخ به اینکه کدامیک از بخش های فیلم کوتاه شده است، گفت: داستان فیلم «چاقی» به دلیل ساختاری که طراحی کرده بودم دیر شروع می شد و همین مساله باعث می شد مخاطب همان اول فیلم بی حوصله شود بنابراین بیشترین تدوین بر بخش های ابتدایی فیلم صورت گرفت.

این کارگردان در پایان با اشاره به نگارش فیلمنامه جدید خود بیان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه ای با موضوع اجتماعی هستم و هنوز اسمی برای این فیلم سینمایی انتخاب نکرده ام. در این فیلمنامه در نظر دارم بشر در مواجهه با مسائل روز اجتماع را به تصویر بکشم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین