کیانی: نمی‌خواستند محبوبیتم را ببینند

کیانی: نمی‌خواستند محبوبیتم را ببینند

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخی نمی‌خواستند محبوبیت من را در تیم فوتبال تراکتورسازی ببینند و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. مهدی کیانی،‌ در مورد اینکه آیا باگسترش‌فولاد قرارداد بسته است،‌گفت: بله، قرارداد یک ساله بستم.
وی افزود: گسترش‌ فولاد تیم بسیار خوبی است که از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. همچنین شهر تبریز را خیلی دوست دارم و خانواده‌ام اینجا راحت هستند. دوست داشتم در تبریز بمانم. به همین خاطر این تیم را نتخاب کردم. همچنین دوستانم هم در گسترش‌فولاد حضور دارند و حضور فراز کمالوند هم برای ما قوت قلبی است. امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.
هافبک جدید گسترش‌فولاد در مورد اینکه آیا برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه تراکتورسازی طلب ۴۰۰ میلیونی‌اش را بخشیده است،‌عنوان کرد: بله این طلب را بخشیدم و این کار به نوعی جواب زحمات ما از سوی باشگاه بود. به خاطر هواداران از این طلب گذشتم. هر سال با قراردادی کمتر از ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون نسبت به تیم‌هایی که می‌توانستم با آنها قرارداد ببندم با تراکتورسازی تمدید کردم. انتظار نداشتم این برخورد شود اما بهر حال این اتفاق افتاده. عده‌ای نمی‌خواستند محبوبیت من را در تراکتورسازی ببینند اما آرزو می‌کنم این تیم موفق باشد.
کاپیتان فصل قبل تراکتورسازی در ارتباط با اینکه باشگاه‌های ایرانی نحوه برخورد با بازیکنان پرسابقه خود را بلد نیستند، اظهار داشت: تنها گناه ما این بود که بی‌سیاست بودیم. از بازیکنان تیم سؤال کنید اگر حرفی می‌زدم به خاطر موفقیت تیم و هواداران بوده است. متاسفانه برخی فکرهای دیگری می‌کردند و حضور مهدی کیانی را به ضرر خودشان می‌دیدند.
وی در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی و گسترش‌فولاد فصل خوبی در پیش داشته باشند و امسال بتوانند به موفقیت برسند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین