طاهری:استقلال اهواز سرآمد تیمهای خوزستان است

طاهری:استقلال اهواز سرآمد تیمهای خوزستان است

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: به عنوان یک استقلالی قدیمی دوست دارم بتوانم به این تیم خدمت کنم و اگر قسمت شود با توجه به تجربه و انگیزه ای که دارم تمام توان و تلاشم را برای موفقیت این تیم می گذارم.
بیژن طاهری که به عنوان یکی از گزینه های اصلی استقلال اهواز مطرح شده است در مصاحبه با “ورزش سه” می گوید: خوشبختانه مسوولین تیم استقلال اهواز به من لطف داشتند و با من به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم صحبت کردند و مذاکرات خوبی هم در این زمینه انجام شد.

بازیکن سابق استقلال تهران در ادامه می گوید: بنده به عنوان یک استقلالی قدیمی دوست دارم بتوانم به این تیم خدمت کنم و اگر قسمت شود با توجه به تجربه و انگیزه ای که دارم تمام توان و تلاشم را برای موفقیت این تیم می گذارم.

مربی سابق سایپا و گسترش فولاد در پایان می گوید: استقلال اهواز تیم بزرگی است که سرآمد تیمهای خوزستانی است و هواداران پرشور و متعصبش لذت کار در این تیم را دو چندان می کنند. امیدوارم این تیم به عنوان یکی از تیمهای قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران به موفقیت برسد و چه بنده باشم و چه نباشم این تیم به موفقیت برسد چراکه با توجه به هواداران خونگرم و عاشقی که دارد و پتانسیل بالای فوتبال خوزستان این تیم شایستگی رسیدن به موفقیت دوباره را در فوتبال ایران دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین