برخورد گرم و صمیمی پرز با راموس در گوانگژو

برخورد گرم و صمیمی پرز با راموس در گوانگژو

کاروان رئال مادرید روز گذشته وارد کشور چین شد و فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه نیز به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش ملحق شد.
امروز برای اولین بار پس از ماه ها، پرز و راموس در جریان یک فعالیت تبلیغاتی رسمی کنار هم قرار گرفتند. در هتل “w” شهر گوانگژو و در مراسم امضای قرارداد رئال مادرید با کمپانی علی بابا، راموس، په په، مارسلو و رونالدو، ۴ کاپیتان رئال مادرید در کنار پرز قرار گرفتند و با مسئولان کمپانی، عکسی به یادگار گرفتند.

راموس که در ابتدا با چهره ای کاملا جدی و برخوردی سرد با پرز مواجه شد، در انتهای مراسم به شوخی با رئیس باشگاه رئال مادرید مشغول بود. این دو در ابتدا با یکدیگر به سردی دست داده بودند اما پس از اتمام مراسم، پرز در حالی که بازیکنان رئال در حال خروج از سالن بودند، راموس را صدا کرد و این دو برای دقایقی با یکدیگر به صحبت پرداختند. پرز و راموس در هنگام این گفتگو بسیار گرم و صمیمی به نظر می رسیدند.

انتظار می رود که امروز در گوانگژو یا فردا در شانگهای، دو طرف یک بار دیگر برای حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر تمدید قرارداد، روبروی یکدیگر بنشینند. در حال حاضر، تمدید قرارداد با راموس و جلوگیری از انتقال این مدافع ارزشمند به منچستریونایتد، به اولویت های کاری پرز تیدیل شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین