قرارداد همکاری رئال مادرید با کمپانی علی بابا

قرارداد همکاری رئال مادرید با کمپانی علی بابا

امروز قرارداد همکاری رئال مادرید با کمپانی بزرگ علی بابا در چین به امضا رسید تا این باشگاه اولین باشگاه فوتبال در دنیا باشد که در آسیا فروشگاه آنلاین رسمی افتتاح می کند.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که در تور استرالیای تیمش حضور نداشت، حالا در چین به کاروان رئال مادرید ملحق شده است. رئالی ها روز گذشته با پروازی که ۱۰ ساعت به طول انجامید، وارد چین شدند تا دو بازی تدارکاتی مقابل اینتر و آث میلان انجام دهند.

امروز یکی از اهداف پرز از این سفر مشخص شد. طبق برنامه ریزی قبلی، رئال مادرید با کمپانی بزرگ “علی بابا”، قرارداد همکاری امضا کرد تا به عنوان اولین باشگاه فوتبال در آسیا، فروشگاه آنلاین رسمی داشته باشد. در کشور چین ۶۰۰ میلیون نفر از طریق اینترنتی اقدام به خرید و فروش می کنند و رئال با هدف قراردادن این بازار بزرگ، گامی دیگر به سمت حفظ عنوان باارزش ترین باشگاه دنیا برداشت.

گروه علی‌بابا (Alibaba Group Holding Limited)، یک شرکت در حوزه تجارت الکترونیکی است. در سال ۲۰۱۲ دو پرتال علی بابا ۱.۱ تریلیون دلار معادل ۱۷۰ میلیارد دلار فروش داشته است که این رقم بیشتر از مجموع فروش دو رقیب خود یعنی “آمازون” و “ای بی” است. در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ علی بابا ۲۳۱ میلیارد دلار ارزش گذاری شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین