حسینی:قلعه‌نویی نگاه‎ها را به ملوان عوض میکند

حسینی:قلعه‌نویی نگاه‎ها را به ملوان عوض میکند

سیدحسین حسینی که قبلا در استقلال شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده است، امسال یک بار دیگر مجددا زیرنظر او کار خواهد کرد.
حسینی در مورد شرایط ملوان گفت: ما کارمان را دیر شروع کردیم، بحث گرفتن مالکیت باشگاه زمان را از دست دادیم اما خدا را شکر که با همه این ها یک مربی بزرگ مثل امیر قلعه‌نویی بالا سرمان آمد و استراتژی ملوان با کمک او عوض می‌ شود. با همین بچه هایی که در اختیار داریم تیم خوب بسته ایم انشاالله مثل همیشه که تیم های آقای قلعه‌نویی بالای جدول قرار داشته، امسال هم ملوان جزو تیم های بالای جدولی باشد.

وقتی از این بازیکن سوال شد که دیر شروع کردن تمریناتشان به آنها ضرر نمی‌ زند، ادامه داد: تیم ما از لحاظ فوتبالی مشکلی ندارد و کم و کسری وجود ندارد، فقط کمی مشکل بدنی داریم. البته زمانی که ما مربی ای هم نداشتیم با نفراتی که در ملوان بودند خودمان تمرین می‌ کردیم اما تمریناتمان خیلی جدی نبود. انشاالله که با همه این تفاصیل لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

دروازه‌بان ملوانان در مورد آمدن پاشنکو و جدایی صادقی نظرش را اینگونه بیان کرد: من پارسال برای این تیم زحمت کشیده ام و بعد از اینکه عملکرد خوب من را مشاهده کردند، به یک اردوی تیم‌ملی دعوت شدم اما ترجیح دادم که امسال یک گلر بگیرند، پاشنکو دروازه‌بان خوبی است و من آمادگی رقابت با او را دارم. من قبل از اینکه به تیم‌ملی دعوت شوم همیشه می‌ گفتم مدیون امیر قلعه‌نویی هستم زیرا زمانی که ایشان در استقلال بود، من گلر سوم بودم. او من را به عنوان گلر دوم انتخاب کرد زیرا به من اعتقاد دارد. پارسال نیز تیم‌ ملوان باعث شد در لیگ بازی کنم. امسال هم ملوان را دارم و هم امیر قلعه‌نویی را. انشاالله که بتوانم جواب اعتماد امیرخان را بدهم، از موقعی که لیگ چهاردهم تمام شد تا به امروز استراحت نکرده ام و تمریناتم را دنبال کرده ام. تمام هدفم این است که امسال نیز بتوانم در ملوان نمایش خوبی داشته باشم و در نهایت به تیم‌ملی دعوت شوم.

گلر قوهای سپید انزلی در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته ابتدایی لیگ پانزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: طبق قرعه کشی بازی اولمان با ملوان افتاده، مهم این است که بتوانیم همه تیم ها را ببریم. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و پارسال قهرمان جام‌حذفی شد اما آمدن قلعه‌نویی به ملوان دیده ها را نسبت به این تیم عوض کرده. انشاالله بتوانیم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

حسینی در مورد وضعیت مالی ملوان گفت: آقای قلعه‌نویی قبل از اینکه به اینجا بیاید به فکر پول بچه ها بود ۶، ۷ ماه است که دریافتی نداشتیم اما آقای بهشتی مالک جدید باشگاه ملوان گفته اند تا روز سه شنبه دریافتی خواهیم داشت.

وی در پایان افزود: با توجه به هواداران خوبی که ملوان دارد فکر می‌ کنم آنها از بازی اول استادیوم را پر کنند و در کنار ما باشند. با حمایت هواداران است که می‌ توانیم موفق باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین