سلیمی:دلخور‌نشدم‌بیرانوند‌دستکش‌طلا را گرفت

دروازه‌بان فصل گذشته فولادخوستان که رکوردار کلین شیت شد، می‌ گوید از اینکه در مراسم انتخاب برترین های حضور نداشته، ناراحت نیست.
علی سلیمی در مورد اردوی ترکیه که آن را پشت سر گذاشته اند، گفت: خدا را شکر اردوی خوبی بود، سه بازی دوستانه با تیم های خیلی خوب انجام دادیم و به آن استراتژی مورد نظرمان رسیدیم. منتظریم این هفته هم بگذرد تا بازی ها آغاز شود، ما آماده رویارویی با تیم راه‌آهن هستیم.

او در مورد اینکه آیا بازیکنان جدید فولادخوزستان با بازیکنان قبلی این تیم هماهنگ شده اند یا خیر ادامه داد: خوشبختانه آنقدر سطح بازیکنان جدیدمان بالاست که کوچکترین مشکلی نداشتیم. نفراتی که امسال اضافه شدند از نظر اخلاقی و فنی خودشان را در تیم حل کردند. فولاد هم آنها را پذیرفته امیدوارم که یک سال خوب را برای فولادخوزستان رقم بزنیم.

سلیمی که فصل پیش با کسب ۱۵ کلین شیت رکورددار کلین شیت شد، نه تنها از نگرفتن دستکش طلا ناراحت نیست بلکه اعتقاد دارد حق بیرانوند بوده. او در این باره می‌ گوید: بیرانوند فصل گذشته سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و گرفتن دستکش طلا حقش بود، به غیر از برترین گلر، احساسم این است که بقیه انتخاب ها آن چیزی نبود که باید باشد و فکر می‌ کنم مسوولین قصد داشتن دل هم را راضی نگه دارند. باور کنید که من رکورددار کلین شیت هستم اصلا برایم مهم نیست و از اینکه حتی جزو ۳ کاندید بهترین گلر هم نبودم، ناراحت نیستم. جا دارد تبریک ویژه ای به علی بیرانوند بگویم.

این بازیکن با اشاره به اینکه در لیگ امسال شرایط سختی دارند در این باره ادامه داد: شرایط لیگ امسال خاص است و تیم ها به نوعی بسته شده اند که خیلی از آنها حداقل به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌ کنند حتی تیم گسترش فولاد که سال گذشته پایین جدول قرار داشت، امسال خیلی خوب بسته شده یا مثلا تیم سایپا که فصل گذشته هم می‌ توانست جز مدعی باشد، امسال تیم خوبی بسته. نظر شخصی ام این است که امسال لیگ بهتر است. در مورد فولاد هم این مساله صدق می‌ کند زیرا یاران خوبی داریم. پارسال خیلی از بازیکنان ما به مشکل سربازی خوردند اما ما هم مثل اکثر تیم ها تا حدودی مشکلاتمان را تامین کردیم، در ضمن خیلی خوشحالم سربازها امسال می‌ توانند بازی کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین