الیزابت بنکس و دیان کروگر به داوران جشنواره «ونیز» پیوستند

الیزابت بنکس و دیان کروگر به داوران جشنواره «ونیز» پیوستند

الیزابت بنکس و دیان کروگر به جمع هیات داوران بخش اصلی هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز پیوستند.

دیان کروگر و الیزابت بنکس به جمع هیات ۹ نفره داوران جشنواره بین المللی فیلم ونیز پیوستند. همانطور که قبلاً اعلام شد ریاست هفتاد و دومین دوره این جشنواره را آلفونسو کوارون کارگردان صاحب نام مکزیکی بر عهده خواهد داشت.

الیزابت بنکس که اخیراً برای بازی در سریال «خانواده مدرن» نامزد جایزه امی شده، امسال با فیلم «Pitch Perfect ۲» پا به عرصه کارگردانی گذاشت. او در قسمت دوم «عطش مبارزه: ماکینگ جی » و «تابستان گرم آمریکا: اولین روز کمپ» نیز بازی کرده است که در ماه های آینده اکران می شود.

همچنین دیان کروگر در فیلم های مختلفی از جمله تروی و پل نیز بازی کرده است. قرار است این بازیگر آلمانی در فیلم بعدی خود با عنوان «پدران و دختران» به کارگردانی گابریل موچینو در کنار آرون پل و آماندا سیفرید به ایفای نقش بپردازد.

سایر اعضای هیات داوران شامل امانوئل کریر نویسنده و کارگردان فرانسوی، نوری بیلگه سیلان کارگردان ترکیه ای، لین رمزی کارگردان و فیلمنامه نویس انگلیسی و پاول پاولیکوفسکی برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۵ هستند.

در لیست اعضای ۹ نفره هیات داوران نام کارگردان تایوانی هو شیائو شین که برای فیلم «شهر غم» برنده جایزه خرس طلایی ونیز در سال ۱۹۸۹ شده است و فرانچسکو مونزی کارگردان ایتالیایی فیلم «Anime Nere» نیز دیده می شود.

امسال جاناتان دمی رییس هیات داوران بخش افق های تازه جشنواره فیلم ونیز است و آلکس دلاپورت، پاز وگا، فروت چان و آنیتا کاپریولی سایر اعضای آن را تشکیل می دهند.

ریاست هیات داوران جایزه «لوییجی دی لورنتیس» برای فیلم اول- شیر آینده را هم ساویریو کوستانزو بر عهده دارد و سایر اعضای این بخش شامل راجر گارسیا تهیه کننده هنگ کنگی، ناتاشا لورنت منتقد فرانسوی، دانیلا میشل روزنامه نگار مکزیکی و چارلز بورنت کارگردان آمریکایی خواهند بود. تندیس و جایزه نقدی این بخش به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به کارگردان و تهیه کننده اهدا خواهد شد.

هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز از ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۱تا ۲۱ شهریور) در شهر ونیز ایتالیا برگزار می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین