فرماندار ماهشهر تأکید کرد؛ لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ماهشهر

فرماندار ماهشهر تأکید کرد؛ لزوم استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر گفت: از ظرفیت‌ها و منابع موجود در بندر ماهشهر باید در راستای توسعه این شهرستان استفاده بهینه و مطلوب شود.
منصور قمر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر دارای ظرفیت‌ها و منابع فراوانی است اما آنچه که اهمیت دارد استفاده بهینه و به موقع از این ظرفیت‌ها است.

وی افزود: مسئولان باید استفاده بهینه و مطلوب از این ظرفیت‌ها و منابع را مورد توجه قرار داده و در راستای توسعه شهرستان بندر ماهشهر از این ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌گیری کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران، گفت: همه مسئولان شهرستان باید در نماز جمعه حضوری مستمر و مداوم داشته باشند.

قمر به اهمیت خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اشاره کرد و افزود: نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های حکومت اسلامی و کانون نور و هدایت و سرمایه عزت و شرافت جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه جامعه اسلامی را در برابر خطرات و دسیسه‌ها و توطئه‌ها بیمه می‌کند و بر آگاهی اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی می‌افزاید.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر همچنین تأکید کرد: ائمه جمعه نیز باید اختصار در خطبه‌ها را مورد توجه خود قرار داده و طولانی شدن آن خودداری کنند.

قمر در ادامه به روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهایی که در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد، می‌تواند نقش مهمی در توانمندسازی و تربیت نیروهای کار و جذب آنها در بازار کار داشته باشد.

وی تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده‌ها دارد و در کشورهای پیشرفته‌ای که اقتصاد قدرتمندی دارند، مشاغل خانگی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اهمیت بسزایی داشته و این آموزش‌ها موجب رشد اقتصادی آنها شده است.

نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه فنی و حرفه‌‌ای این شهرستان در راستای توسعه آموزش‌های حرفه‌ای و فرهنگ‌سازی در این زمینه، اظهار کرد: به هر اندازه از لحاظ تربیت نیروهای توانمند و متخصص تلاش شود کم است چرا که این مسئله رابطه مستقیم و بسیار مهمی با اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری در جامعه دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین