فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد؛ اختصاص تسهیلات مشاغل خانگی به بسیجیان شادگانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد؛ اختصاص تسهیلات مشاغل خانگی به بسیجیان شادگانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه شادگان از اختصاص تسهیلات ۷۰ تا ۳۰۰ میلیون ریالی مشاغل خانگی به بسیجیان این شهرستان خبر داد.
حسین خنافره اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان بیکار و علاقمند، بسیج سازندگی سپاه ناحیه شادگان با همکاری ادارات شهرستان نسبت به اعطای وام در قالب توسعه اقتصاد مقاومتی به جوانان می‌کند.

وی افزود: این وام‌ها از مبلغ ۷۰ تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان بیکار داده می‌شود که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اخذ وام به بسیج سازندگی ناحیه مراجعه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه شادگان تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلفی با ادارات و نهادهای گوناگون در راستای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت در زمینه خوداشتغالی از جمله دیگر اهداف این ناحیه است، گفت: وام طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی به بسیجیان اختصاص می‌یابد اما وام‌های اقتصاد مقاومتی به عموم مردم تعلق می‌گیرد.

خنافره در پایان بیان کرد: چند کارگاه اشتغالزایی از جمله پرورش قارچ، پرورش مرغ بومی، دام و طیور، صنایع دستی و کارگاه‌های تولیدی اقدام و به بهره‌برداری رسیده که موجب اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین