مظاهری: آقای میرزایی من گچسارانی هستم

مظاهری: آقای میرزایی من گچسارانی هستم

گلر سبزپوشان اصفهان روز خوبی را مقابل استقلال سپری کرد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.


در مورد پیروزی ۲ ـ صفر مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود همه از ذوب‌آهن انتظار دارند در دو هفته اخیر نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما خدا را شکر این کار را در بازی با استقلال انجام دادیم. الان آنقدر روحیه داریم که می‌ خواهیم همه حریفانمان را شکست دهیم. ۳ هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم در دیدار با استقلال در نیمه اول نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم اما با توجه به صحبت های بین دو نیمه آقای گل‌محمدی نیمه دوم خیلی راحت تر کار کردیم و از ذوب‌آهن پارسال خیلی قوی تر بودیم. قرار بود که ما هفته سوم پیروز شویم حالا اینکه مقابل چه تیمی فرقی نداشت.

وقتی از این بازیکن سوال شد که پیروزی مقابل استقلال به دلیل انگیزه بالای آنها همانند همه تیم هایی که مقابل سرخابی ها انگیزه دارند بوده یا خیر پاسخ داد: من فکر می‌ کنم انگیزه ما مقابل سپاهان بیشتر بود و البته این نظر من است.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در مورد کسب کلین شیت در بازی دیروز گفت: در بازی قبلی گلی که از سپاهان خوردیم مقصر صددرصدش من نبودم اما تقصیر داشتم. اما در بازی با استقلال کادرفنی و بچه های استقلال کمک کردند تا دروازه تیم بسته بماند چون هفته های قبلی باخته بودیم انتظار زیادی از من داشتند با صددرصد تمرکز وارد میدان شدم و خوشبختانه دروازه تیممان بسته ماند.

مزدک میرزایی که هنگام گزارش بازی استقلال و ذوب‌آهن به اشتباه اصالت مظاهری را شیرازی اعلام کرده باعث دلخوری همشهریان مظاهری شده، خود این بازیکن در این باره می‌ گوید: من نمی‌ دانم آقایی میرزایی روی چه حسابی در گزارش بازی گفته من شیرازی هستم، من گچسارانی هستم و همشهریانم بابت این قضیه دلخور شده بودند، آقای میرزایی می‌ توانست قبل از بازی در سایت ها جستجو کند و خیلی راحت متوجه شود که اصالتا کجایی هستم.

مظاهری در پایان در مورد دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس افزود: ما نباید به سپاهان می‌ باختیم و حداقل امتیاز در آن بازی مساوی بود اما خدا را شکر ۳ امتیاز را مقابل استقلال گرفتیم و قطعا پرسپولیس با طرز فکر اینکه ذوب‌آهن تیم بزرگی است جلو می‌ آید، مطمئن باشید آنها ۳ امتیاز را می‌ خواهند ولی ما نیز باید از این بازی دست پر برگردیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین